|  | 
| 
 Tubliss https://www.enduro24.pl/product-pol-...y-TUbliss.html Czy taki system jest tylko do liści, czy w AT mógłby być zaimplementowany? | 
| 
 Wydaje mi się że kuba_astr jeździł z tym w 1190r | 
| 
 Obstawiam, że na felgę max 2,5" | 
| 
 Mam w exc. Nie widzę zalet stosowania w Afryce | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Cytat: 
 Zaleta bezdętkowej, bez tego systemu oklejania taśmą bezdyskusyjny. Ciekawe czy są ograniczenia wagowe lub max. ciśnienie nad tublissem. Jeżeli nie będzie p/wskazań to na pewno zamontuję. Dodatkowa dziura w feldze mnie nie przeszkadza. Pytanie jak wiele serwisów wulkanizacyjnych jest obeznana z tym systemem. Co przy zmianie opony może mieć znaczenie. | 
| 
 W Afryce osobiście nie eksperymentuję z ciśnieniem.  W exc lubię na niskim jeździć.  Na razie mam pierwszą oponę z tublissem i muszę co kilka dni dopompowywać bo gdzieś jest mała nieszczelność. | 
| 
 w dużym nie zdaje egzaminu..w liściach to już też nie taka rewelacja,a awarie też sie często zdarzają.. ma wady jak i zalety.. ale nie jest to jakieś cudo | 
| 
 Niestety zdarzają się problemy.  Czy tubliss dobrze trzyma powietrze a w zasadzie opona nad tublisem  zależy też od opony, jak wygląda w środku.  Opony z takimi rowkami od środka  źle się uszczelniają z tublisem. Takie rowki mają czasem opony bezdętkowe. Na własnym przykładzie - Mitas ef07 - soft  - nie muszę wcale dopompowywać, wcześniej mitas C04 - uchodziło powoli powietrze. Osobiście bardzo sobie chwalę tublisa w EXC, ale do cięższego moto nie założył bym. | 
| 
 Cytat: 
 :) | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:04. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.