![]() |
VOGE 800 RAlly
Ciekawa propozycja, motocykl analogowy ma wszystko co potrzeba bez zbędnych gadżetów. Fajna alternatywa dla KOVE, moto tańszy o 10.000 koła od transalpa o tenere nie wspomnę.
https://youtu.be/yqkBgffKJu4?si=TDV-AoBFdS5CuLTy |
Od transalpa tańszy bardziej o 15 koła niż 10, porównując ceny katalogowe.
Oprócz tego na wyposażeniu koła bezdętkowe, centralna podstawka, gmole z halogenami, amortyzator skrętu, oslona silnika, grzane manetki i kanapa, gniazdo usb, handbary, duży zbiornik paliwa. Transalp nie ma nawet gniazdka zapalniczki w serii. Miałem okazję zrobić rundkę po placu i co ciekawe to silnik pracuje cicho nie wydając dźwięków szeleszcząco- świszczących jak coraz więcej motków w tych czasach. |
Jeśli jakość jest podobnie kiepska jak Voge 300 Rally to nie ma się czym jarać...:D.
W sumie jakość nowego Transalpa też mnie na kolana nie rzuciła i po sprzedaży starego Trampka 600 miałem spory dylemat. CF Moto, Voge, kuszą ceną i wyposażeniem, ale już serwis i części to znak zapytania?? O trwałości i jakości szkoda gadać- japońska wielka czwórka i europejskie marki tak się opuściły, że Chińczycy przestali odstawać. |
W przypadku skuterów 50ccm, dojście do jakości na poziomie Japonii zajęło chińczykom 15 lat.
W przypadku motocykli 125 ccm, pięć i do tego sa miejsca, gdzie przegonili Japonię. Tak więc drugi- trzeci rocznik już będzie oki. (Coś jak w przypadku NAT) |
Wszyscy skończymy na mineralnym :D
|
Cytat:
|
No 10 lat mija a to zobowiązuje. Należy dołożyć z 15 kg do masy, zmniejszyć przednie koło i zwiększyć tylne a dodatkowo zoptymalizować silnik który teraz będzie spalał o 1,5 litra oleju więcej przy zwiększonym momencie o 1,5%. To się nazywa postęp. Voge ma za to fajskie handbary gustownie doczepione plastikową obejmą do lusterka. Nie wiem co powiedzieć. :lol8:
|
Sam fakt, że porównujemy w jednej rozmowie te dwa motocykle nienajlepiej świadczy o NAT :)
|
Cytat:
- halogeny z funkcją doświetlania zakrętów włączane kierunkowskazem :) - przednie przewody hamulcowe jakby brakuje mocowań ale za 38900 to nie ma się co czepiać na siłę to są detale, ogólnie motocykl bardzo ciekawy na pewno ciekawszy od trampka, który tak realnie powinien kosztować podobne pieniądze. na YT ludzie są zachwyceni. Porównywanie do NAT jest całkiem zasadne oba motocykle są w tym samym segmencie i sobie odpowiadają tyle tylko, że NAT = 2x cena VOGE !!!! daje w zamian trochę więcej elektro-dupereli, dużo więcej masy no i za legene i markę trzeba dopłacać. |
Cytat:
|
Dziękuję Bozi, że nie musiałem kupić Voge czy inne coś. Ani z przymusu ani z chęci.
Cieszę się jednocześnie również szczęściem tych, którzy mają 'wybór'. Z całą pewnością stoimy obecnie pod wieloma względami nad przepaścią i/oraz u progu duuuużych zmian. Szkoda tylko, że dzieci w Chinach nie będę się zachwycać piórnikami z europy ani gumkami do mazania. |
1 Załącznik(ów)
nie ma USB w standardzie wiec ch... nic nie warte. a ja dre codziennie te ryżowe łożyska zrobione z gówna na których się już nikt nie podpisuje bo mu wstyd robić taki szmelc. LED, LCD, USB. reszta nie ważna. byle się świeciło i migało.
chinczycy nigdy nie doszli do jakosci 2-takt porownywalnej z japonia. honda 50ccm w wielu modelach jest legenda i na serii robi 100 tys km co jest nieosiagalne dla chinczykow. silniki 50ccm Yamaha Neos MBK sa legenda i mozna z nich wycisnac parametry zupelnie zwariowane. co do 125ccm to arcydzielo jakim sa silniki TZR/TDR/DT nie mialy konkurencji. w czasach kiedy japonia w wyscigach torowych wystawiala swoje niebywale 125ccm chinole tlukli sie palami po glowie i topili sasiadow w gnojowce. nie mam pojecia skad sie takie legendy biora. skad pomysl, ze to stojace po kolanach w wodzie tlsmszone chlopstwo ma dorownac maesterii technicznej japonii? nie ogarniam tego skad w ludziach takie przekonanie. |
Jurek, to teraz pomyśl jakby wszystko było cacy, to byś robił, a tak nie masz czasu myśleć o głupotach ino tyrasz. ;)
|
ja tylko nie rozumiem dlaczego genialne jest plemie, ktore:
- nie odkrylo zadnego pierwiastka - nie ma zadnej jednostki w ukladzie SI - ma jednego laureata nagrody nobla - nie potrafi zbudowac samolotu pasazerskiego - nie ma wlasnego systemu operacyjnego PC - nie bierze udzialu w sportach motorowych - nie ma zadnego istotnego globalnie wynalazku - nie ma zadnej liczącej sie globalnie uczelni - jest na 72 miejscu PKB per Capita (serbia , bialorus) a 90% sieci sra ogniem, ze geniusze, wiek chin i dominacja. FZR1000 mialo 20 zaworow 40 lat temu - goscie sie do dzis do tego nawet nie zblizyli. po prostu nie rozumiem gdzie ten 'przelom i geniusz'. co dostane chinskie to jest g... nie ma rozkladowek OEM, nie ma instrukcji, nie ma oznaczen. w Hondzie czy Suzuki to nie problem: VIN, OEM, producent, parametry etc. w chinczykach burdel - patrze na strony ze wsparciem serwisowym. dramat. fani odpowiadają: kup na Temu. poza tym: ktory motocykl jest autorska chinska konstrukcja a nie kopia? ja nie znam. wszystko to jest ksero. z KTM, z BMW z japoni. geniusze a musza kopiowac. tak wiem - robia świetne noże |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.