![]()  | 
	
		
 Gdzie kupie OEM Honda - Oil Filter Wrench? 
		
		
		Dzień Dobry. 
	Proszę o informacje gdzie moge kupić takie coś do odkrecania filtra: OEM Honda - Oil Filter Wrench Product no.: 07HAAPJ70101 Znalazłem na stronie zagranicznej ale wysyłka przewyższa koszta sprzętu. Pozdrawiam Bartek  | 
		
  | 
		
 w kazdym salonie hondy. dla nich to czesc OEM. bez znaczenia jaka. i w kazdym sklepie ktory z honda wspolpracuje. 
	a najprosciej to chyba np tu: http://iron-moto.pl/klucz-do-filtra-...303-p-743.html  | 
		
 Cytat: 
	
 Dzięki za pomoc.  | 
		
 mozesz rowniez kupowac takie wersje filtr i wyjdzie na jedno, tyle ze bardziej oplaci sie kupic sobie klucz: 
	http://esklep.motodream.pl/czesci/fi...rom-21093.html  | 
		
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
  | 
		
 Cytat: 
	
 Na stronie sklepu są jeszcze inne podobne klucze i chciałbym zamówić ten odpowiedni.  | 
		
 klucz dla filtra HF204/303 - taki jest odpowiedni. w crf1000 zastosowali HF204. 
	 | 
		
 Po co wam właściwie klucz do filtra? U mnie zawsze idzie odkręcić ręką bez problemu i tak samo z przykręcaniem. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Szynszyl, nie pluj :D 
	Zależy czym kto odkręca :D http://cdn.cavemancircus.com//wp-con...yplenkov_9.jpg  | 
		
 Gustlik. 
	 | 
		
 W takim razie jeszcze mam pytanie gdzie mam zamówić taki zestaw najlepiej w Polsce : 
	OEM Honda Oil Change Service Kit - DCT Engine - CRF1000 (2016 > ) http://ruggedroads.co.uk/OEM-Honda-O...e-CRF1000-2016 1 x 15410MCJ505 - Main Oil Filter Element 1 x 15412MGSD21 - DCT Clutch Oil Filter 1 x 91302PA9003 - DCT Clutch Oil Filter O-Ring 2 x 9410912000 - Oil Drain Plug Crush Washer Pierwszą pozycje już mam brakują mi pozycja 2,3 oraz 4 Spotkał się ktoś z tym?  | 
		
 w kazdym salonie hondy badz sklepie z honda wspolpracujacym podajac numer OEM. 
	jezeli nie musisz miec oryginalu to tu np: https://mike.larsson.pl/pl/category/...rticle/143521/ https://mike.larsson.pl/pl/category/...rticle/652681/ bardzo popularne HF204/303 ( bo widze, ze jest miejsce na 303 ktory sie rozni tylko tym ze jest nieco 'wyzszy') i HF117 stosowany w Hondah z automatem. a to juz 'we wszystkich dobrych sklepach muzycznych'. o-ring z fotki to nr 17: https://pl.fowlersparts.co.uk/parts/view/91302PA9003 i spokojnie mozna go wielokrotnie uzywac - ewentualnie w lapke do sklepu powiedziec ze pracuje z olejem do 120stC i kupic garsc za kilkanascie pln. podkladki do spustow kupisz w kazdym samochodowym za 1pln sztuka tylko pokaz jaka chcesz. wg katalogu to srednica 12. na fotce alu ale moze byc i miedz.  | 
		
 Nie rozumiem z czego się tak śmiejecie ... wy: 
	a) dokęcacie te filtry na 150Nm, b) smarujecie oringa i gwint czerwonym loctile, c) wymieniacie filtr raz na 10 lat. Nie wiem jak w innych sprzętach, ale w mojej AT nigdy nie miałem problemu odkręcić łapą a robilem to już kilak razy. Na allegro to w wyszukiwarkę wpisać "HF117 CRF" - czyli "DCT Clutch Oil Filter" Brakujący oring kupiłbym w sklepie z oringami/uszczelniaczami techincznymi. Daje facetowi, zmierzy na stożku pomiarowym stary oring i jest. Te "Oil Drain Plug Crush Washer" to po prostu podkladki miedziane. Do kupienia prawdopodbnie w każdym motoryzacyjnym lub w dobrym sklepie ze śrubami. Jak piszę coś źle, to pewnie ktoś szybko poprawi :)  | 
		
 nie wiem jakie masz doswiadczenie z mechanika motocyklowa ale jezeli bedziesz robil to pierwszy raz to podjedz do kogos doswiadczonego kto ma wyczucie w lapach zeby nie poprzekrecac srub. szczegolnie tu nr 23. sa z pewnoscia dokrecone niezbyt mocno: 
	https://pl.fowlersparts.co.uk/parts/view/91302PA9003 plus korki spustowe - ktos kto nie ma doswiadczenia a ma 'pare' w lapach rowniez moze uszkodzic gniazda a to WIELKI PROBLEM. ewentualnie kup klucz 5-30Nm i obskoczysz wszystkie zadane momenty przy tej operacji bo: - spust 30Nm - filtr 26Nm - te piczki male 12Nm ergo: kup klucz dynamometryczny  | 
		
 Taki klucz będzie dobry?: 
	http://allegro.pl/klucz-dynamometryc...563479603.html Wiem że, na forum jest specjalny wątek o kluczu dynamometrycznym ale niestety nic konkretnego dla mnie z niego nie wynika.  | 
		
 jest ok. do tego kup redukcje: wchodzi 1/4 wychodzi 3/8 i odpowiednie nasadki dla sruby spustu i klucza filtra bo 1/4 kwadrat moze nie obslugiwac takich rozmiarow. bedzie to pewnie 3/8 17mm ale sprawdz. kupuj tylko 6 katne. reszta to nowoczesne gowno jak postmodernizm w malarstwie i czujnik deszczu we francuskich autach. 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:18. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.