![]() |
DRZ 400 S do E
1 Załącznik(ów)
Ja z kolei troszkę dłubałem przy DR Zecie..nic wielkiego, ale trochę żwawszy motocykl się zrobił i bardziej skoczny. Oryginalne zawiasy od S zastąpiłem tymi od wersji E. Gaźnik podciśnieniowy na FCR 39 od Yamahy YZ 426 no i wydech od RMZ 450. I to na tyle więcej modów nie przewiduję.
|
magiczny guzik pozostał?
|
E - ma ponoć inny wałek rozrządu wydechowy
|
E ma troszkę więcej zmian - nie tylko wałek, choć nie widać- np inne chłodnice i inaczej puszczony obieg cieczy przez nie - co mnie zdziwiło. Ale nie wszystko trzeba zmieniać, bo S - ka tez jest ok. DRZ- fajna maszyna, ta Twoja też :)
|
Wersja S oprócz zmian w głowicy, ma mocniejszy alternator, wiatrak chłodnicy i dłuższy subframe...niby pierdółki, ale dość istotne jeśli traktuje się motocykl bardziej wyprawowo. Poza tym to poczciwy i solidny mały popierdalacz.. niby w niczym nie błyszczy, ale daje radę. Jedyny feler to brak szóstego biegu, ale to już...nie do przeskoczenia.
|
-Zawieszenie w wersji S po 2003 roku jest takie samo jak w E.
-Głowice są takie same s/e tylko uszczelka pod głowicę w wersji S jest wyższa, -Są inne wałki rozrządu, -Subframe jest większy w S i tylny błotnik od E nie pasuje do S. Trzeba by go rzeźbić i odchudzić. |
Tu macie ładnie opisane:
http://www.dr-z.pl/viewtopic.php?f=15&t=12 |
szymon a ta twoja to jaka to wersja? bo w sumie zapomniałem. a chyba powoli rozwija się u mnie choroba pod tytułem drz'ta
|
Seryjne S bez ingerencji w podnoszenie mocy.
pozdrawiam. |
Cytat:
pozdro:Thumbs_Up: |
Dla Marcina to trzeba większego wścieklaka niż DRZ :D. Lubi chłop docisnąć.
|
u mnie to już choroba trzeciego motocykla bo mam jeszcze rusa z koszem :)
Emek nie podpuszczaj :) Chciałbym coś lżejszego, ale z tym dociskaniem to bez przesady . Na Tukanie popatrzyłem jak chłopaki cisną, to ja raczej się nie widzę na takich prędkościach w lesie. Szymon jedzie na Babę Jagę, a ty Emek się pojawisz tam? Ja się zapisałem na ADV+ :) |
Postaram się pojawić. Na razie reanimuję liścia a jak nie zdążę to DR podjadę. Jak się nie uda to wpadnę do was chociaż na pifko wieczorkiem.
|
Czy DRz400s nada się na spokojnie dla gościa 191 cm? Nie miałem okazji jeszcze się przysiąść, ale specyfikacja mi odpowiada.
Chciałbym kupić w miarę naświeższy rocznik z USA. A może ktoś udostępni w lubuskim, Wlkp aby się przysiąść? |
Cytat:
|
Moim zdaniem przy Twoim wzroście będzie zbyt małe moto. Mam 181 i jest OK, ale jeszcze 5 cm i bym się przestał mieścić.
Jac |
5cm czy 5kg?
Z pozdrowieniami Wysłane z Nokii 3310 |
Cytat:
|
Jedni mają problem, że za wysoki ja mam w drugą ;-)
Z takich klasyków co jeszcze wysokiego można dostać? |
Xr650r
|
Te610 jest wyraźnie większa. Miałem stąd wiem.
No i jeśli masz trochę kasy i czasu, możesz zapolować na 950 SE 👹 |
Wieczór
No jak chcecie drzeta gdzieś het na kołach walić to może wydawać się cokolwiek mikra, ale w offie? A trialowki, a rowerki do downhilu? Male, za małe ale jak to zapie.dala i skręca i skacze. Drzeta to sprzęt pośredni, również wymiarowo. Cos za coś. Pozdr rr |
Cytat:
Z drugiej strony z wyjazdu po Aragonii na DRZ mam genialne wspomnienia, bo nie ważne czym - ważne z kim :D |
Cha, przed drzetem miałem kata w rfsie. Motorki miały bardzo podobna geometrie i prowadzenie. Teraz mam beciaka. Wrażenie mam, ze sporo mniejszy (ale jak to robi w offie) ale jakoś wcale mi to nie wadzi. Dla uscislenia tylko off, 186 cm i ok 91 kg.
Pozdr rr |
Czyli jak zwykle, trzeba spróbować samemu :) .
|
Trzeba szukać rajderów po polach i lasach. Łapać do przymiarki ;-)
Xr650 jest produkowana do dziś. Klasyka warta zainteresowania. |
1 Załącznik(ów)
Xr 650 l ( aktualnie w drodze)
|
Cytat:
Ładnie objuczony osiołek a gdzież to jedzie? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.