|  | 
| 
 cegła Kumotrzy ratujcie Pacjent to cegła bmw k100 z pierwszego wypustu. Problemy z wtryskiem. Ktoś coś? ps Za polecenie motomirka daje bez ostrzeżenia... | 
| 
 chyba podobny problem ma JarekAT... napisz do niego może coś wymyslił... daj też znać.jakie są objawy.. może to nie koniecznie wtrysk..? | 
| 
 Może Zbyszek Gołowicz Ci coś pomoże? To bardzo dobry fachowiec.  Masz numer telefonu? | 
| 
 Ciekawe, że na innym forum wszyscy polecaja MotoMirka ;-) | 
| 
 No ale jakie to są problemy??? Weź coś napisz więcej? | 
| 
 Cytat: 
 Kierowniku Matjasie donoszę, ze po synchro w/w motur chodzi jak traktor. W tym typie zasilania NIE synchronizujesz przepustnic - to robi fabryka i każe nie dotykać. Synchro robi sie przez bajpasy które wyglądają jak piloty. Wiec ustawiono baypasy jak piloty równiuteńko a rozregulowano przepustnice:vis: Jak to teraz odkręcić?? | 
| 
 Cytat: 
 chodzi jak traktor... w cegle jest też przepływomierz, który też może źle wpływać na pracę.. kurde nie znam się.. tak mi przychodzi do głowy.. :) | 
| 
 Pewnie to jest podobne do ustawiania przepustnic w Ducati. Masz na myśli, że poza Bypassami można też regulować skład mieszanki czujnikiem położenia przepustnicy? Plus do tego jakaś śruba główna składu mieszanki w kompie?:dizzy: Przepustnice synchronizuje się pod wysokie obroty, a wolne ustawia się Bypassami. Jeśli tak to najlepiej serwisówka i robić wg niej. Ewentualnie jeśli wszystko identycznie jest jak ja pisze to może opowiem Ci jak to w Ducati się ustawia i spróbujesz tak samo w BMW?:D :) | 
| 
 Ex pozwolę sobie jutro przedzwonić do Ciebie. Problem jest przy odpalaniu oraz brak chęci do wkręcania sie na obroty. Odkręcasz manete i czekasz na reakcje 3 sekundy. No trochę inne mam oczekiwania do czterech w rzędzie. Problem prawdopodobnie spowodowany popękanymi króćcami ssącym, luzami zaworowymi i przede wszystkim dlubaniem przy przepustnicach bez zaznajomienia sie z manualem. Poczytajcie o Le- jetronicu. Jeden z pionierskich systemów wtrysku paliwa. Ilość wtryskiwanego paliwa zależy od ilości zasysanego powietrza. Ktoś niestety zaburzyl te zależność grzebaniem przy przepustnicach. | 
| 
 hehe.. nie wiem czy jestem dobrym zródłem informacji w tym temacie.. .. moja cegłowka też wykazuje podobny objaw.. choć może nie 3 sek.. a powiedzmy 0,5 sek.. :) | 
| 
 Nie stresuje sie opiszesz mi ze szczegółami cztery śrubki i już będę szczęśliwy. | 
| 
 Zadzwoń do Zbyszka Gołowicza, przez telefon powie dużo bo to swóch chłop, a jeszcze lepszy mechanik od tej technologii z małym wąsem. 601241507 | 
| 
 Temat ogarnięty - cegła lata :) Sposób zaczerpnięty z forum k100. | 
| 
 Strobus1 to opisz po krótce. | 
| 
 http://www.k100-forum.com/t1526-how-...-bodies-solved Proncie bardzo :) | 
| 
 i jak teraz jedzie..? | 
| 
 2 Załącznik(ów) Jak lata cegła?? Dostojnie. Równiutko ciągnie przez cały zakres obrotów, nie wibruje, odpala od pół obrotu wału nieważne  zimna czy ciepła.  Jak dla mnie to motorek dla spokojnego osobnika z inklinacją na klasyki. 35 lat temu, w czasie debiutu rynkowego, na pewno robiła ogromne wrażenie. Kultura pracy tego silnika robi wrażenie nawet teraz, kiedyś to był kosmos. Ja jednak wolę moc dużego olejaka, klasyczny w pewnym sensie tez już jest ;) Pokaże, wam od czego się zaczęło... ps skąd ten syf na przepustnicach ?? | 
| 
 Ten syf to mi się kojarzy z wynalazkiem co się nazywa EGR ;) | 
| 
 no patrz cza będzie zaślepić i pdfa usunąć przy okazji :) | 
| 
 Hehhe, ekologia panie ;) | 
| 
 nieszczelne zawory wlotowe. wali syfem z cylindra. | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:31. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.