|  | 
| 
 CRF 250L i CRF 250R Jaka jest różnica pomiędzy tymi motocyklami? | 
| 
 CRF 250L to dual sport- taki maly motocykl do wszytskiego. http://www.rideasia.net/motorcycle-f...t-out-bobs.jpg CRF250R to cross- motocykl na tor i na jazde hard enduro. Aluminiowa rama, dobre zawieszenie itp http://cdn.motocross.transworld.net/...r_TWMX_058.jpg | 
| 
 osoby na tych zdjeciach dokłądnie odwzorowuja który motocykl jaki jest i dla kogo :D hahaha | 
| 
 No dobra-przesadzilem z tym porownaniem CRF250L jako wyprawowka http://lostrider.smugmug.com/Motorcy...ion%202-X2.jpg http://adventure-motorcyclingh.com/2...mile-review-2/ http://i1206.photobucket.com/albums/...pscbb9511c.jpg http://amsterdamtoanywhere.nl/wp-con...rijheid-45.jpg | 
| 
 Pils- bardzo duża. ja niejako mogę się porównać do tego jegomościa ( niestety) na pierwszym zdjęciu:D. mam CRF kę L właśnie-na razie jeszcze nie wiem jaka jest...zbyt krótko ją użytkuję. Pewnie znów będzie to moto na jeden- dwa sezony | 
| 
 Można...  http://scontent-b-sjc.xx.fbcdn.net/h...24229813_n.jpg Też robiłem przymiarki do crf...l , ale to, jak wyglądam na tym moto, na chwilę obecną mnie zniechęciło ( prawie jak pan w "wiatrówkach" na nogach ):D | 
| 
 macie jakieś dane na temat serwisu kiedy co itp... na necie mało tego. - chodzi o L-kę | 
| 
 i co - nikt niema........ | 
| 
 Dunia ma ten motor ...serwis/olej o ile dobrze pamietam co 12 tysiaków. | 
| 
 Kalendarz serwisowy jest jak inne w motocyklach Hondy. 250L zrobili jako moto użytkowe bez restrykcji mth itp. Pewnie odbiło się to na osiągach. Sam zastanawiałem się nad nią ale nie jest to moto do jazdy z plecaczkiem. Zadzwoń do jakiegoś dilera i poproś o przesłanie skanu kalendarza serwisowego z instrukcji użytkowania. Jak im powiesz iż się zastanawiasz nad kupnem na pewno Ci załatwią temat :) | 
| 
 | 
| 
 Podłączając się pod temat to czy ktoś wie coś o wersji crf250x? | 
| 
 Pytaj Motormaniaka -ujeżdża i jest zachwycony | 
| 
 zgadza się- jestem zachwycony. CRF 250x różni się od CRF 250R: Wałkiem rozrządu, rozrusznikiem elektrycznym, kolektorem wydechowym i pojedyńczym tłumikiem, dyszami w gaźniku, miększe sprężyny w zawieszeniu, zdławieniem na airboxie, różowym kabelkiem w module odcinającym zapłon.   Moja jest przeze-mnie oddławiona - oprócz wałka rozrząu i wydechu - tych nie ruszałem.  Osiągi i moc sa więcej niz satysfakcjonujące - w bezpośrednim starciu z EXC 400 jest troche szybsza na przyśpieszenia a na prostej da się rozpędzić do 150 km/h. Tą prędkość ma przy około 13 tys obr, tak więc jadąc nią 100km/h ma się powiedzmy 9 tys obr - do podróżowania po czarnym to ona się kompletnie nie nadaje.  Limity serwisowe teoretycznie ma takie jak CRF 250r , ale serwis jest mało problematyczny, szybki i tani - jeden filterek za 7 zł i 0,7 litra oleju. | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:49. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.