|  | 
| 
 Kierownica stal - aluminium Czym w codziennej praktyce różnią się kiery stalowe od alu? Rozumiem, że stalowa jest w jakimś stopniu prostowalna a aluminiowa tylko do wymiany przy glebnięciu. Czy do kierownic akcesoryjnych mieszczą się oryginalne obciążniki? | 
| 
 Do grubosciennej aluminowej kiery musiałem dotaczac obciazniki. maja wieksza srednice na standardowej grubości rurke z której jest wykonana orginalna kiera. Nie polecam pseudo renthala z aledrogo za niecała stówke. to badziewie z plastikowymi obejmami poprzeczki któe sie łamią przy montarzu. Jak kupywac to coś z gónej póły. | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Ważne żeby była to kiera markowa - dobra.  Renomowanej firmy aluminiowa kiera nawet 22mm ma grube ścianki i jest bardzo wytrzymała oraz trochę sprężysta. Chińskie tanie aluminiówki są rzeczywiście do wywalenia po pierwszej glebie. | 
| 
 to cie zmartwię co prawda stalowa z afryki to dość mocna kierownica  choć nie ma większego problemu ja wygiąć odkąd mam fatbara reikona to o kiere jestem absolutnie spokojny dwa kiera ma dobre katy bo łokcie same wędrują na boki i do góry trampkowa kierownice wygiąłem tej mi się nie udało jeszcze :) tak na marginesie to nie aluminium lecz stop aluminiowy często z pamięcią kształtu | 
| 
 Ostatnio na którymś forum motocyklowym czytałem mądrości pewne: człowiek mówił, że kierownice aluminiowe są do dupy bo założył Renthala i po glebie parkingowej kiera się zgięła. Na to durniowi kilka osób jeszcze przyklasnęło :D Tak, tylko że chiński Renthal za 99 zł i ten za 300 zł to jest przepaść w jakości. | 
| 
 dokładnie jak piszesz. Kumpel w Banditce dla popisu stawiał na koło, i za którymś razem kiere zgieło praktycznie w druga stronę...patykiem to on nie jest ale później wyszło szydło z worka że to złota kiera za promocje z allealle. Zaś w swoim mam oryginał jeszcze za germańca montowane i szarpanie na chama przy podnoszeniu jej nie ruszy. Czasem Renthal made in china a taki funkiel oryginał to niebo a ziemia. Podobnie z kapciami, Adiszki z chin po roku w piec, a takie z EU to i pięć lat pochodzą. | 
| 
 bo kiera dobra to nie 200 zł lecz koło 500 :) w tym tkwi ta róznica okazje sa tak ale  do straty kasy | 
| 
 Nie upieram się przy aluminiowej, potrzebuję czegoś co dobrze i bez zbędnych inwestycji zastąpi oryginał. Nie hulam w piachach i bagnach - badziewia za 90 zł też nie zamierzam kupować. Czy ktoś ma wiedzę na temat tego co proponuje larsson czyli fehlig i tommaselli? | 
| 
 W takim przypadku za około 120 zł z larsona stalowy Tomaselli jest zdecydowanie lepszym wyborem  niż aluminiowa podróbka z allegro za tą samą cenę. | 
| 
 Dzięki | 
| 
 Chciałem kiedyś kupić 28mm jakiegoś Reikona albo Renthala ale kolesie co to się raczej znają polecili mi 28mm Accel`a. Bez poprzeczki. Cena dwukrotnie niższa ale rzeczywiście jest bardzo dobra, bardzo wytrzymała (gleby, paciaki, grzmotnięcia itp) i fajna geometria. Nie chce już oryginała... zupełnie inna jakość prowadzenia (tak jak paweł pisze... geometria to kluczowa sprawa) | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Cytat: 
 Chyba podobnie z oryginałem lub z centymetr mniej na stronę | 
| 
 To ktorego renthala kupowac ? | 
| 
 Ja kupuję 5381026 | 
| 
 Lord masz jakiś link to wymiarów tej kierownicy? Pan Google mi nie pomaga | 
| 
 Jest na stronie larssona w dziale ęduro. Szerokość jak oryginał ale niższa. Będę dopasowywał podwyższenie ale dopiero jak przymierzę. | 
| 
 To i ja się podczepię pod temat. Wprawdzie dotyczy kierownicy do TA 650, ale w afri chyba jest ten sam problem. Akcesoryjne kierownice trochę się różnią od seryjnych (w wymiarach) dobrałem kierownicę o podobnych parametrach, ale o 50mm mniej wygiętą w stronę kierownika (i mało jest z odpowiednim wygięciem, jak już to niskie i wąskie) Czy nie macie problemów i może ktoś brał mniej wygięta kierownicę - mocno przeszkadza? mój wybór Reikon R9079 | 
| 
 3 Załącznik(ów) Jakis czas temu montowalem Kierownice Rental model Dakar (w katalogu firmowym nazywana jest tez Enduro High 613-01). http://www.renthal.com/File/apps1.as...del=&bikedate= Wystepuje w koloze srebrnym i zlotym ale zlotego trudno kupic. Wymiary zblizone jak widac do oryginalu, nizsza tylko o okolo 20mm. Umieszcze wam foto porownawcze z oryginalem dla potomnych Załącznik 27364 Załącznik 27365 Załącznik 27366 | 
| 
 Podam Panom jedynie taką informacje, że stare siódemki (nie wiem jak trójki i czwórki..) mają wyższą kiere niż rd07A. Też mi się bardzo marzy zmiana kiery, bo pomimo 25mm podwyższenia, półki od drz 400 SM są inne i mam kiere nisko :Sarcastic: | 
| 
 Siedząc na 03/04 jak i jadąc na stojący zauważamy że kierownica jest wyżej niż w 07 ale chyba jest to kwestia ramy a nie samej kierownicy jako takiej. No chyba ża sama w sobie jest inna , jakoś nie zwróciłem na to uwagi. | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 albo od BMW z Jamesa Bonda :D | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 To sprawdź  z ciekawości czy 03 ma inną czy wszystkie AT mają takie same. | 
| 
 Majki, wsadź łapę pod poprzeczke w rd07 i rd07a | 
| 
 Dzieju, 03ki maja inny nr: 53100MS8010ZA http://zsf-motorrad.de/product/192167 Rambąk, możliwe, że tak, ale wg schematów jest to samo... :dizzy: A co do samej kiery, to jak szukałem do siebie wysokiej to ori była najwyższa na rynku i taką też zanabyłem +45mm podwyższenia (ale niższe półki, od KTMa) i dla mnie jest akurat. :D | 
| 
 pewnie tak, daje od rd07a jako standart do wszystkich. Musze znowu pożyczyć od kogoś te regulowane podwyższenia i podziałać. :) | 
| 
 No nie jestem pewien, jak kupowałem do siebie ori to podałem nr z fiszek od 04 i dostałem wysoką. Nie wiem czy teraz znajdę nr tej kiery, ale w domu mam jeszcze po niej pudło to mogę luknąć co tam napisali. ;) A podwyższenia siedzą w suce i raczej tam zostaną narazie, no chyba że znajdę do niej wyższą kierę (ale mam teraz Renthala i mało mi się opłaca zmieniać). ;) | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:43. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.