Pojazdy
9 Załącznik(ów)
Land Rover
300 TDi z 97 Silnik 2,5 tdi Golas totalny bez niczego tylko elektryczne szyby i otwierane kurniki z czego jeden działający:D Zawieszenie liftowane o 2' Zderzaki, wyciągarki,osłony i inny szpej potrzebny lub mniej co by w drakońskich warunkach nie zmoczyć kufra. |
Cytat:
Napisz techniczne wyposażenie - wyciągarka, lift - co to, z czego itp. |
3 Załącznik(ów)
To teraz taki szary leciwiec:
'95 szybki elektryczne i wycieraczki na oczach, wyciągnięty do góry parę centów, ogumowane nadkola, zderzaczki żelazne, wyciągarka, diff lock z tyłu i to chyba wsio z wypasu. Będzie mu trzeba ustawić mosty, bo lift był robiony raczej na szybko, chociaż właściciel zarzekał się, że dłubał pod siebie, to jakoś nie jestem przekonany. Tłoczki hamulcowe - do wymiany wszystkie jak jeden - dwa ciekną dwa zapieczone. Most z przodu coś gada, ale jeszcze się nie wypowiedział co mu konkretnie dolega - podejrzewam przegub, ale to tak tylko na węch. Rama z przodu ma pęknięcie - takie jakby ją coś na rozciąganie naderwało - może pszczółka go z błota wyrywała na łańcuchu :confused: ? Po za tym cały był malowany więc jego niewinna świerzość to taka ładna przykrywka - oby jak najdłużej :) Reszta wyjdzie w praniu. Aha silnik lekko na czarno zapodaje, mam wrażenie, że można by mu kąt wtrysku machnąć lekko do przodu, jest też opcja, że ten typ tak ma... A tak se spozira zza płota: |
Cytat:
Wyciągarka XTR 12, 5,5 tuny- to nie warn czy inny szpej za milion ale daje radę i moim zdaniem nic więcej jej nie trzeba. Zderzak MP od Michała Portki zajebisty pancerniak z płytą pod wyciągarkę, otworami na HiLift oraz uchwyty szeklowe, a wszystko to mocno i pięknie wykonane. Osłona pod zderzakiem alu chyba z 6-tki. Osłona głowy mostu MP w tym samym wykonaniu. Lift 2' TeraFirma Springi i amorki. Buda podstęplowana co by nie wyrwać amora. Progi z profila i blaszki 4mm(podkładam hilifta i targam bez problemu we wszystkich miejscach. Środek, będzie wyrko w zabudowie:D Opony MT 235/85 R16 lato i błoto jesienno wiosenne,zima na stali jakieś 235. Mechanicznie doprowadzone do stanu prawie na 5. Czyli nie cieknie nie stuka nie pyrczy,do pracy i kościoła wozi W bagażniku Szekle 7,5 T 2szt, 5T 2szt, 2,5T 2 szt Kinetyk 8-mio metrowy Pasy (drzewne) 2 Zblocze HiLift Ciekierka Saperka Czasami maczeta:D Flaszka min 0,7 L kubek metalowy W budowie Linki-zderzak do dachu Oświetlenie dachowe Tłumik w błotnik Bagażnik dachowy wyprawowy prawie na ukończeniu(kurnik) I wiele innego stafu mniej potrzebnego. Auto raczej nie awaryjne. Nie foszkuje i wozi jak to 4x4. Udaje się nim wygodnie rozpędzać do 100-110 i jechać normalnie nie jak w jumbo jet-cie. Turystycznie prawdopodobnie alternatywa offowo drogowa jak AT. Miejsca w nim sporo |
Cytat:
Ile pali z zapieczonymi tłoczkami? Shogun z zapieczonym jednym zaciskiem (przednie lewe koło) pił 2-2.5litra więcej niż po naprawie. |
Cytat:
Rzeczywiście jak u mnie były schlewnione tłoczki z zaciskami robiło ze 2 na 100km więcej. Lecz trzeba zapomnieć o małym spalaniu w 4x4, było bez szpeja u mnie tak że spalił na trasie 800 km ok 6,4 litra na 100 ale teraz podwoił to a czasami troi w terenie :D |
To ja mam takie skromne
krótkie Pajero II 94' 2,5tdi blokada centralnego i tylnego mostu reduktor a tak to kupa elektryki do szybek lusterek ... i rdzy :) |
6 Załącznik(ów)
No to jak się pucować to tak...
Nissan terrano, 1995 2.7td, 100 megakurwkoni, na 30cali butach, zmrużone lampy, modyfikacja rejli wielu części. Zdjęty stabilizator z przodu bo mi się wydawał za sztywny, zluzowane amortyzatory w celu spotęgowania wrażeń 3 naklejki i jeden napis szprejem. Diff lock jak się zaciągnie ręczny, choć już końcóweczka po niedzieli została. Zapierdala i nie jęczy Zdjęć pozowanych nie posiadam. |
Cytat:
|
1 Załącznik(ów)
Co nie ma, co nie ma... flaszkja jest tylko trochu napoczęta :)
PS jeszcze jedno... wie ktoś jak wywabić plamę krwi z tapicerki kanapy? Troche się wylało z kolegi jak mu życie ratowaliśmy... |
Cytat:
|
1 Załącznik(ów)
Ja mam tylko jedno zdjęcie swojego Tyrana.
Jadąc trochę dłuższą drogą do pracy nie trafiłem w drogę :haha2: Jakieś 1,5 km od domu :D |
Cytat:
Wcale się nie dziwię że krwawił jak wy nawet nie przecedziliście dla stracenia koloru :D:D:D Plamy z krwi Woda utleniona OcteNisept Namaczanie w zimnej wodzie Pralnia |
Cytat:
Auto już na kanale, tłoczki z gumkami też przyszły, więc będę walczył jak tylko oswobodzę się od pracy trochę. Ze spalania pewnie nie zejdę za dużo, bo jak już nie będzie trzymał, to będzie szybciej jechał ;) |
T4R Chinook
Tak było na początku, poszukiwaliśmy auta które mogłoby zastąpić HDJ80 KUPA, zgodnie z nomenklaturą mojej małżonki. T4R nie jest to może "pożeraczem śniegu" ,ale w kopnym daje sobie jakoś radę .Kupione z przeznaczeniem jego jest między innymi pożeranie odległości wożąc na swoim pokładzie rodzinę oraz głównego sprawcę całego zamieszania
http://i39.tinypic.com/1ono1t.jpg Samochód kupiony w kraju z przebiegiem 76 tys mil serwisowany w ASO po jednej naprawie blacharskiej , a w stanach kupiony na aukcji ubezpieczalni (wybita była jedna szybka trójkątna tylna ), na dzień dzisiejszy mam zamiar wymienić zawieszenie na akcesoryjne bo obecne ma już zrobione kilka kilometrów , a prowadzenie po przejechaniu w ostatnim okresie ponad 3 tys km nie jest idealne. W pierwszym momencie były problemy z hamulcami z przodu i po zmianie tłoczka oraz gumek problem ustąpił , natomiast teraz mam niejasne przeczucie że samochód jest zbyt twardy, pies nie chce jeździć w bagażniku , bo wyganiają go stamtąd podskoki samochodu, przechodzi na środkowe fotele co nie jest bezpieczne ani dla niego ani tym bardziej dla pasażerów. http://i44.tinypic.com/90rnrl.jpg http://i40.tinypic.com/10rs86v.jpg http://i41.tinypic.com/2ij6e6a.jpg http://i39.tinypic.com/nx87y8.jpg W celu poprawienia komfortu podróży w bagażniku mam zamiar zlikwidować tą podnoszoną półkę aby wrzucić tam jakiś materacyk , który może będzie trochę likwidował wyboje. http://i41.tinypic.com/2lau34x.jpg http://i43.tinypic.com/voncdw.jpg http://i44.tinypic.com/30auy6w.jpg Jak do tej pory jestem zadowolony i mam nadzieję że zawieszenie rozwiąże problemy z prowadzeniem . Mam jeszcze zamiar zakupić komplet felg pozbyć się kłopotów z sezonową zmianą ,oraz założyć jakieś pokrowce na siedzenia. Ideałem byłaby też zmiana opon na ciut większe (265/70/17) z bardziej A/T-kowym bieżnikiem , bo ten co jest teraz wygląda jak szybka opona letnia a nie porządny A/T, ale mogę się też mylić do do jej wyglądu i sprawności w niewymagającym terenie http://i41.tinypic.com/2qny3bt.jpg PozdrawiaM Po zmianie zawieszenia i pierwszej wycieczce do Maroka , zmieniliśmy zawieszenie na OME, opony BFG w rozmiarze 245/75/17 były trafnym wyborem Dobinson http://i43.tinypic.com/1624fhy.jpg http://i44.tinypic.com/eki52q.jpg http://i39.tinypic.com/314fp89.jpg Ome http://i52.tinypic.com/20uy9vp.jpg http://i56.tinypic.com/2myomqa.jpg Zdobyte doświadczenie w Maroku uświadomiło mi że trzeba więcej pracować ciśnieniem w kołach które odpowiednio zastosowane być może spowodowałoby mniej problemów z amortyzatorami http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=7884 Zastosowałem filtr cyklonowy ponieważ więcej jeżdżę w kurzu niż w wodzie , a snorkela do mojego nie ma. http://i53.tinypic.com/5btq1u.jpg Jakby co to można się pobawić w budowę wewnętrznego snorkela , ale na razie nie ma takiej potrzeby http://www.chaosedition.com/photogal.../snorkel_1.jpg Ponieważ w Maroku brakowało nam w sumie tylko lepszej możliwości spania , a spanie w namiocie na ziemi na dłuższą metę dla mojej małżonki jest nie do zaakceptowania, pojawił się namiot dachowy. http://i51.tinypic.com/xp3fw1.jpg http://i54.tinypic.com/16h812d.jpg http://i54.tinypic.com/2r6z4ef.jpg http://i52.tinypic.com/2rnue6a.jpg Szerokość poprzeczek 135 namiotu 140 ale to chyba chodzi o najszerszą część. Pierwsze testy zawieszenia po Maroku odbyły się w Macedonii i Grecji http://s789.photobucket.com/albums/y...onia%20greece/ Zestaw z namiotem testowany w maju na Ukrainie oraz w krajach nadbałtyckich i spełnił pokładane w nim nadzieje w 100% http://s789.photobucket.com/albums/y...iero1/Ukraina/ http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=7132 Sezon namiotowy zakończyliśmy w Październiku http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=7136 Na zimę założyliśmy to co było dostępne 265/70/17 http://i789.photobucket.com/albums/y...y/16cb80de.jpg http://i789.photobucket.com/albums/y...y/1908af4a.jpg http://i789.photobucket.com/albums/y...y/ed57292d.jpg Niestety potwierdza się to co pisałem wcześniej , na naszych wspaniałych wyprofilowanych jezdniach szerokość opony nie współgra z koleinami co powoduje myszkowanie podczas jazdy . Tak w skrócie wygląda zastosowanie naszej terenówki , niestety w wyniku kontaktu z czcicielami krzaczorów , lakier jest miejscami porysowany , ale w wieczornym świetle całe auto prezentuje się okazale. Co do wyposażenia off to w większości jest już na pokładzie bo auto jest wyposażone w fabryczne osłony , ale jeszcze się nie zepsuły , napęd 4x4 jest , reduktor jest , blokada międzyosiowa jest. Mam 2 szekle i kinetyka (blake snake ) oraz zestaw do łatania dziur w oponach, no i kuchnię z garnkami aby można było spędzić miły weekend z dala od codziennego zgiełku http://i789.photobucket.com/albums/y...1/1db2baca.jpg http://i789.photobucket.com/albums/y...1/d94ef2bb.jpg W Radocynie nie ma zasięgu i trzeba wyjść na pobliską górę gdzie kiedyś była wieś Długie i można poinformować rodzinę gdzie jesteśmy. Po kąpieli w Wisłoku pora na śniadanie podczas którego dokończyliśmy oscypka http://i789.photobucket.com/albums/y...1/150d99d1.jpg http://i789.photobucket.com/albums/y...1/b237574b.jpg Pies po nocy spędzonej w samochodzie był wykończony , chyba całą noc czuwał http://i789.photobucket.com/albums/y...1/19c9e910.jpg Podjęta została też kolejna próba usprawnienia sposobu podróżowania z psem http://i789.photobucket.com/albums/y...1/cd982da6.jpg Zakupiliśmy bunca i kilka oscypków oraz zamówiliśmy trochę baraniny (może też i świnka się znajdzie) http://i789.photobucket.com/albums/y...1/492fcc5b.jpg a wszystko pędzone w takim klimacie http://i789.photobucket.com/albums/y...1/68efe2bb.jpg Baca zeznał że w miejscu gdzie się rozbiliśmy prowadzą owieczki do wodopoju i dlatego trawa była tam niska. Wieczorem niezapomniana chwila z widokiem na pobliskie zbocze na którym całe stado owiec zostało na nocleg. Głównie jeździmy tylko na tylnym napędzie bo nie ma potrzeby nawet w warunkach off tarmac używać 4x4 a już tym bardzie reduktora. Dwa razy zmieniałem zamrożone cylinderki w przednich hamulcach i na Ukrainie padł zamek tylnej klapy , ale sygnały były już w Maroku . Teraz mamy na liczniku 105000 mil . Osobiście uważam że lepiej byłoby mieć kampera , ale taki kamper którego chciałbym mieć jest poza moim zasięgiem finansowym , podobnie jak inne tzw niezajebliwe , niezniszczalne legendy motoryzacji , a ten samochód miał niewątpliwą zaletę . Pochodził z pewnego źródła i nie miał kręconego licznika co jest normą w 9 przypadkach na 10 gdy poszukujemy np LC 120 w dieslu . PozdrawiaM lubiący wycieczki |
Kiedyś rozmawialiśmy przy okazji odbioru nart. Myślałem, że Twoja Toyota jest hmmmmm.... dużo bardziej hardcorowa ;)
Zastanawiam się nad zmianą podstawowego samochodu na coś takiego. Możesz napisać, jak z grubsza sprawuje się to w normalnym, codziennym użytkowaniu? Nie ma bujania przy prędkościach 100-120km/h? Jak zachowanie na śliskim/mokrym? Po doświadczeniach z Terrano (opony MT, lekki lift) na chwilę mi przeszło. Ty samochodem nie da się komfortowo pojechać w długą podróż po twardym i to jeszcze z rodziną. |
mialem wczesniej xj 4.0 automat 90' .sam go kupilem w niemcowni i wrócilem nim z tamtad 760km nie znajac se zuppellnie na rzeczy . sluzyl dzielnie ;)
http://lh5.googleusercontent.com/-fF...%252520197.jpg milo było brnac przez blota w takim klimmacie ;) http://lh5.googleusercontent.com/-dO...%252520181.jpg kiedy sprzedalem poniewaz nawinal mi sie pozniejszy wrangler, w miedzyczasie trafilem takiego nissana pathfindera 3.0 V6 automat 87r.; http://lh6.googleusercontent.com/-H-...281%252529.jpg ludzie sie smiali mowiac ze jest bardziej amerykanski od jeepa z racji wnetrza ;) http://lh6.googleusercontent.com/-Lt...282%252529.jpg http://lh3.googleusercontent.com/-BI...089%252527.jpg w koncu przyszedl czas na moje marzenie ; jeep wrangler YJ 4.0 automat 91' na poczxatku byl stock , jakies taki marny mi sie wygladal :D http://lh5.googleusercontent.com/-F7...22b5548gen.jpg wiec sie wzialem i zrobilem mu na poczatek bodylifta 2", nastepnie zalozylem kola bfg 32/11.5/15; http://lh6.googleusercontent.com/-Af...810%252529.jpg http://lh6.googleusercontent.com/-kG...289%252529.jpg do tego potem zalozyłem lifta rubicon express 2.5"(było wczesniej 4"przez moment ale zdjalem bo za wysoko wsiadac bylo :P ) w miedzyczasie jip przechodzil rozne metamorfozy wizualne i zawse mi dostarczal mase frajdy :) http://lh5.googleusercontent.com/s/v...ight-arrow.png http://lh6.googleusercontent.com/-i-...%252520011.jpg http://lh5.googleusercontent.com/-C2...%252520005.jpg w ostatecznosci pozdejmowalem z niego co bylo mi zbedne i teraz sluzy mi w sumie tylko w cieple dni do lajtowych wycieczek ; http://lh6.googleusercontent.com/--t...0/P1040201.JPG http://lh6.googleusercontent.com/-pH...0/P1040203.JPG http://lh3.googleusercontent.com/-nc...0/P1040205.JPG http://lh5.googleusercontent.com/-Qh...282%252529.jpg proza zycia , auto mi sie opatrzylo , znudzilo moze , coraz czesciej nachodzi mnie mysl o zmianie na cos... w sumie sam nie wiem , kilka ciekawych rzeczy mi chodzi ppo glowie , kto wie , moze cos sie zmieni ;) na koniec moj samochod do uzytku codziennego Jeep grand cherokee ZJ 4.0 automat 95' auto naprawde zajebiaszcze ,prawie 3lata bezawaryjnie mnie wozi i blisko i daleko , nie stygnie powiedzialbym :D http://lh4.googleusercontent.com/-_J...%252520001.jpg http://lh5.googleusercontent.com/-Vy...%252520002.jpg tylna kanapa daje mnustwo frajdy ;) http://lh5.googleusercontent.com/-80...%252520005.jpg http://lh5.googleusercontent.com/-uY...%252520001.jpg na koniiec przedstawie auto zacne i warte uwagi . nissan pathfinder 3.3 automat 96' auto mojego ojca , praktycznie nie uzywane , od momentu zakupu pprzejechal nim zaledwie 7kkm ; http://lh4.googleusercontent.com/-4V...286%252529.JPG http://lh4.googleusercontent.com/-EB...288%252529.JPG http://lh6.googleusercontent.com/-I6...287%252529.JPG dodam tylko ze od 7lat wszystkie moje auta sa zasilane instalacjka lpg ESGIll ktora montuje mi zawsze jeden i ten sam mechanik . w kazdym z tych aut siedzi ten sam podtlenek lpg i kazde z nich smigalo oraz smiga bezawaryjnie . wyjatkiem jest stary pathfinder z 87 gdzie llpg bylo zalozone w momencie zakupu . w kwestii wyboru auta dla siebie jestem w zupelnosci spelniony . moj wybor to jeep , ma to cos , uwilbiam jipy i nie zamierzam z nich rezygnowac ;0 pozdro dla wszystkich :D |
consigliero (ale masz łatwego nicka ;) ). Tojka ładna - bardzo ładna. Zajebisty ten szpej na dachu. Powiedz - nadaje się to do spania ? Dużo to chla? Myślę, że jednak LR jest tańszy w utrzymaniu - choć napraw jest wiele więcej.
|
Cytat:
|
ja tam używam PII 2,5td
z 96 roku 3 drzwiowy krótki na31"at robi jako bulwarówka wozi do roboty i spowrotem i byle gdzie tez z bajerów szyby i lusterka z akcesoriów to w sumie nic ważnego https://lh6.googleusercontent.com/-B...U/s640/188.jpg https://lh6.googleusercontent.com/-P...Q/s640/202.jpg |
Cytat:
|
nie no to tylko dla przyjemności :) do elektrowni jest dobra droga :)
|
Cytat:
http://www.kosztysamochodu.pl/ PozdrawiaM |
Wychodzi na to, że co roku inne auto mógłbym mieć, o wartości tego co mam, gdyby nie to, że je mam :dizzy: ;) Dobrze, że to taka trochę ściema, bo przecież jest jeszcze Africa :)
|
Fajna stronka. Jak kiedyś policzyłem ile kosztowała mnie Afra (1 w jej życiu duuuży serwis u nie taniego Dandiego) + szpeje + gadżety + ciuchy + kaski i inne, to wyszedł mi nowy samochód :dizzy:
A żonie szukam Jimmy Suzuki - jak kto ma namiar - to dawać. Musi być nie bity, mieć poduchę, ABS. Reszta nie ważna. |
Jimny no fajne autko , ale komfortu małżonka tam nie znajdzie . Faktem jest że większość krawężników będzie niestraszna.
PozdrawiaM |
Moje Dicho 300 w automacie :) Co prawda mam go niedługo ale z dnia na dzień coraz mocniej mi się podoba i coraz bardziej się do niego przekonuję. Lift 2" Britpart HD, Fele Dotz Brasil obsadzone na zewnątrz, gumy Kumho KL71. Wszystkomająca wersja ES i o dziwo prawie wszystko działa i prawie znikąd nie cieknie :D
https://lh3.googleusercontent.com/-K...4/IMG_5220.jpg https://lh6.googleusercontent.com/-d...4/IMG_5211.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-W...4/IMG_5216.jpg https://lh4.googleusercontent.com/-3...4/IMG_5209.jpg |
Przedstawiam SerEdwarTa. Silnik 4.0 V8. Auto jest wszystkomające i wszystkodziałające:)
Auto ma robić oprócz miejskiego lansu, za support przyszłorocznych wycieczek motocyklowych. Jest w rodzinie od chwil kilka, ale już dał się polubić i dowiódł, że dzielny to rycerz. Zmiany jakie nastąpią przed wakacjami, to likwidacja pneumatycznego zawieszenia i montaż snorkela(być może), bo tam gdzie będzie jechać strasznie się kurzy. pewien użytkownik LR-ów stwierdził, że ważne jest pierwsze siedem dni, po których albo wystawie ten samochód na sprzedaż, albo go bardzo polubię. Siedem dni już minęło...nie sprzedaję:) Auto się świetnie prowadzi, oferuje niezły komfort w podróży i pomimo lanserskiego wyglądu dzielny to kompan. https://lh6.googleusercontent.com/-2...0/DSC03175.JPG https://lh4.googleusercontent.com/-v...0/DSC03163.JPG https://lh6.googleusercontent.com/-5...0/DSC_0811.JPG https://lh4.googleusercontent.com/-R...0/DSC_0863.JPG |
Słuchajta chłopy - a te kółka "na zewnątrz" to mają sens - po mojemu to skraca skok. Bajrasz - wypasione wozidło -to II po face liftingu ?
|
Cytat:
No i jak to jest Bajrasz?? auto kilka dni w domu, deszczu od 3-4 m/c nie było a Ty znalazłeś taką syfozę. |
Cytat:
|
Jeszcze nie udało mi się zrobić tak żeby dobiło.
|
Cytat:
Jeżeli wpakujesz 35'' na odsadzeniu to problemy są na starcie bo się poprostu nie zmieszczą, bez znacznej modyfikacji błotników. Do wszystkich większych rozmiarów potrzebne są działania to cięcie błotnika z tyłu tak z 4-5 cm czego nie widać, a to podnoszenie o 2''-5'' wszystko jest zależne od ambicji. Disko ładnie śmiga na rozmiarach w okolicy 235/85 R16 z liftem 2'' nie wadzi nie zaczepia i jeszcze jedzie. Potem to jak w reszcie mosty nie wytrzymują czy coś tam innego. Jeżeli będzie cię interesowało coś na temat LR-a to zawsze można wpaść na forum landklinika.pl mnogo tam informacji bo ludziska katują już sporo czasu te sprzęty. Nie tak dawno temu bo w sobotę widziałem za wielkie kapcie w diskaczu i podgięty automatem:D błotnik A jak ebnie to i dobije co by nie |
Cytat:
pewnikiem jest tak ze gdyby wymienić felgi z innym et to by nie wystawały ale czy dało by się skręcić bez obcierania to nie wiem na marginesie jaki macie prześwit pod grucha ?? |
Cytat:
|
Ja jeszcze nie dorobiłem się swojego pojazdu 4x4, ale dzięki
uprzejmości Padrego mam przyjemność jazdy po terenie Toyotą Land Crusier 70. Moc może nie powala bo tylko 90 koni, Ale auto radzi sobie bardzo przyzwoicie. https://picasaweb.google.com/1094277...49198315472546 https://picasaweb.google.com/1094277...97551278050130 a tu jeszcze kilka zdjęć z naszych wyjazdów https://picasaweb.google.com/1094277...6363755/271209 P.s. coś nie bardzo mi idzie wklejanie zdjęć na forum...:Sarcastic: |
|
A ja miałem tak:
"Tata, mogę pooglądać te zdjecia z samochodami?" "Taaaaaaa....." A za 3 minuty: "Taaaaataaaaaa! Utopili samochód!!!!! Ale fajnie" (córka, 9 lat) |
Nie utopili tylko Kuba mył go w technologi rejli :hehehe:
|
Pany powiedzcie mi zna się kto na amerykancach (kilka na jepach) ? Rozważam zakup Blazera S10 z 1994 roku. Przebieg 300000 km. Napędu w miarę ok, lekko zawiecha stuka. Pojeździ to jeszcze trochę ? Jeździłem nim po lesie i po miękkim piachu ( miejsce montażu słupów tel. W lesie) i było ok. Niemniej nie znam się kompletnie na tej zaoceanicznej myśli technicznej :).
|
No i co cisza ??
|
A tam od razu cisza. Wynalazek :D
Moje doświadczenie to jakieś 7 lat powożenia Dodge'a Caravana. Graty kupowałem na http://amerykany.pl/ Popatrzyłem na części do Blazera i są w raczej standardowych cenach. Jak na amerykańce. Sworzeń, końcówka, klocki około 100 zeta. Jak automat nie szarpie i gładko zmienia biegi, a do tego ma chłodnicę oleju to nie ma się co przejmować. Za ten rocznik zapłacisz pewnie max. 7-8 tysięcy, więc chyba można zaryzykować. Jak samochód trzyma się kupy i nie jest za bardzo zeżarty a to tego podoba się, chyba nie ma co kombinować. Zbijaj cenę ile sie da, żeby zostało parę zeta na doprowadzenie sprzęta to porządnego stanu. Amerykańska motoryzacja jest dość pancerna. Skończyły się czasy kiedy za byle pierdołę płaciło się krocie. Japończyki są chyba w tej chwili gorsze :D |
Cytat:
|
Disco 1
3 Załącznik(ów)
Dzięki Blobowi wybrałem jedyną słuszną markę
Disco 1996 2.5 TD podwyższone o 2 cale opony 235/85/16 klima,webasto, 2 szyber dachy, zero elektryki.... |
No i pięknie :):D
Zapomniałeś dodać, że masz windę i zderzak HD.:bow: Teraz jeszcze osłona drążków:Thumbs_Up: http://www.mp4x4.pl/MP-produkty/prod...-35000PLN.html i na głowy mostu:Thumbs_Up: http://www.mp4x4.pl/MP-produkty/prod...-28000PLN.html bateria co najmniej 100Ah (winda:p). BĘDZIESZ PAN ZADOWOLONY Ps. Kinetyk+pas do drzewa oraz koniecznie zblocze z szeklami. Wtedy będziesz uzbrojony jak niektóre AT |
Fajowa dyskoteka. Jak z klimą to dużego aku nie wsadzisz, niestety. Chyba że rzeźba i drugi w miejsce lewarka
|
Nawet gdyby to ja bym zwalił zbiorniczek od wspomagania i miejsce gotowe tak jak piszesz. Będę robił taką akcję na czasie i na dwa aku. 100 i 110 Ah powinno dać radę razem ze szpejem świetlno wodotryskowym. Zobaczymy czy reaktor da radę :)
|
Gratulacje. Mi się takie coś chce - ino w wersji po lifcie twarzy :). Ale chyba na Afrę i Disco kasy nie styknie :vis:
|
Cytat:
CO nie oznacza że to są h..e wozy. :haha2: Zdrowia Puszek jutro zrobię nowy temat. No i popatrz ty sie zawiozłeś tu i tam i drzwi ci zajumali tylne. |
moze i fajny ;) ino brzydki ten landrynek taki tramwaj z wielgasnymi szybami ;)
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.