![]()  | 
	
		
 Podniesienie przedniego koła NAT DCT podczas jazdy w terenie. 
		
		
		Mam do Was pytanie, jak podnieść przednie koło podczas jazdy terenowej np: przejeżdzając przez zwaloną kłodę, posiadajac motocykl z automatyczna skrzynią. 
	W manualu rzecz prosta a w Dtc, wyłączyć kontrole trakcji, przerzucic na tryb sportowy? Macie jakieś doświadczenie? **przeszukałam forum ale albo za słabo albo nikt nie wpominał o tym.  | 
		
 Obejrzyj filmy instruktażowe na yt dotyczące triali - szukaj Short trial wheelie 
	Musisz skompresować zawias i jak odbija dajesz w palnik. BEZ podrywania kiery. Moto ma samo wejść na koło. Ćwicz. Zasada numer jeden - zawsze noga na hamulcu i jak przedobrzysz żadnego wystawiania giczolow tylko hebel. Uginasz nogi w kolanach, naciskasz zawias i gaz. Ciężko to wytłumaczyć. Do prób wybierz coś innego niż asfalt :) Co do dct wszedłbym na manual i został na dwójce. Litr łaski nie robi........  | 
		
 Nie wiem za bardzo po co strzelać z klamki jak się ma 1000cc. 
	Chyba mówimy o dwóch różnych rzeczach. M  | 
		
 NAT z DCT idzie na koło. Najlepiej przy tym całkowicie wyłączyć trakcję.  
	Mówię o CRF 1000. W CRF 1100 jeszcze chyba trzeba wyłączyć kontrolę wheelie czy jak to się tam nazywa?  | 
		
 Matjas, czasami trudno nauczyc psa nowych sztuczek.  
	Spróbuje niebawem wylaczyc trakcje, recznie zbic bieg i dodac gazu. Dzieki.  | 
		
  | 
		
 Skłamałabym gdybym napisała, że zrozumiałam co ten gość mówił. Ale super wyjaśnione wizualnie,  dzieki. 
	 | 
		
 100% racji z 1100. 
	Miałem taki przypadek, świeżo po zakupie: jedziemy z kumplem stromym szutrem, kontrola trakcji wyłączona, ale o tym wheelie nie pomyślałem. Motocykl jakby tracił moc, bardzo płynnie i miękko, aż się zatrzymał na środku stromego podjazdu. Masakra. NAT 1000L, jak wtrącała się kontrola trakcji to robiła to przez odcięcia zapłonu i było czuć wyraźne szarpnięcia. To nawet lepiej było dla utrzymania trakcji. W 1100 jest to tak płynne, jak w motorynce gdy kończyło się paliwo, albo dysza zatkana była. Im bardziej odkręcisz manetkę tym bardziej zamula - bardzo miękko. Skończyło się tym, że kumpel na GS-ie wjechał bez problemu na górę, a ja musiałem się poddać (bo nie przeczytałem instrukcji 😀).  | 
		
 W nc miałem to samo na podjeździe kiedys.... powoli powoli aż zgasła. 
	 | 
		
 W nowszych 1000 jest jeszcze magiczny guzik "G", który może delikatnie pomóc w zabawach poza asfaltem (możliwe, że i w wheelie). 
	 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:03. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.