|  | 
| 
 Kawasaki KLX300 - Ultimate Dual-Sport | 
| 
 Może być fajny dual. Na temat mocy się nie zająknęli. Fajnie jakby miał więcej niż 24KM :) I wogóle dobrze by było jakby japonia wróciła do motocykli enduro, żeby trochę ugryźć monopol KTM'a w tym segmencie | 
| 
 Sie mnie podoba ta kawa. Zawias ma chyba regulację a nie jak w CRF. Ciekawym ceny w porównaniu z Hondą. | 
| 
 ceny są podane w dularach , no ale to nie ma odniesienia bo jeszcze podatki, cła etc.  waga około 140kg | 
| 
 W $ to nie ma jeszcze ceny 300L. Róznica między 250l a Kawasaki to jakieś 400$ a przynajmniej dostaniesz całą chłodnicę a nie pół i zawias regulowany. | 
| 
 Wszystkie te nowe duale mnie zastanawiają dlaczego 250-300 cm waży wiecej jak 690 z 2009 ... o przeszło połowie większej mocy/zawieszeniu itp  nie wspomnę bo KTM tu zamiata wszystko. Żeby tylko jakość KTM była lepsza :D | 
| 
 Babel, właśnie dlatego KTM wcale nie zamiata w segmencie dual sport :-) | 
| 
 Trochę tak  -Ale moja sztuka ma 71500 na liczniku bez remontu. Zdarzają sie drobne przypadłości ale zawsze wróciłem na kołach do domu i zawsze z nimi do tej pory radziłem sobie sam :) Ale nie wiem czy kiedykolwiek jeździłeś 690 ...ryj mi się cieszy przez tydzień po jeździe. I teraz porównać wszystkie te 250/300 20- 30 KM z tą samą masą co 690... Zaraz bedzie po co tyle mocy itp - ale ja lubie czasami przypier... w łatwiejszym terenie - bo to jak Lezan powiedział taki "mazowiecki motocykl". No i jak wsiadłem pierwszy raz na 690 - to się zakochałem od pierwszych metrów a.np ja już 3 razy się przymierzałem do WR250R (31KM a waga/wielkośc podobna do 690)- i za kadym razem nie pykło. Mysle czasami o zmianie ( przymierze się chetnie do crf300l) - bo lubię zmieniac moto - ale obawiam się rozczarowania Dlaczego nie zrobią duala o masie 120 -140 kg mocy ok 40-50KM ? | 
| 
 Miałem okazję przetestować 690, olbrzymia różnica porównując do mojego nowego nabytku DRki. W pełni rozumiem potrzebę przygrzania w palnik. Kawasaki mocy nie podało, więc nie ma szans na 50KM. Podobno będzie Husqvarna 501 Norden, może tego potrzebujesz. | 
| 
 Cytat: 
 Obstawiam wagę bez paliwa na 170-180kg i skoki max. 200mm, przy ok 50KM. Moim zdaniem to kierunek na ekspansję na azję i na młodych, a nie na off. Ale przynajmniej powinno być taniej niż 690/701 :-) | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:47. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.