13.02.2024, 19:15 | #151 | |
Cytat:
Tak samo od Dzieja odstałem trosze części. Niektóre u mnie nie robią. Łożyska starego typu i żadne nie podejdzie do nowszych kól. Częsci pod klasyczny zapłon - u mnie jest niby elektronik więc tez chętnie ktoś tu mogę obdarować. Dziś wymieniłem zamki w drzwiach. Bo to jest tak ze kluczyk do pokrywy silnika jest osobny, kluczyk do drzwi inny i do stacyjki jeszcze inny. Fabrycznie ! Korek wlewu mamy w najuboższej wersji czyli nie zamykany na nic Ciekawostka - były też takie produkowane w CCCP na szyfr! |
||
14.02.2024, 01:04 | #152 | |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,771
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 3 godz 32 min 27 s
|
Cytat:
Wszelkie graty do 126p z przyjemnością przekażę na dobry cel za dobre słowo
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
|
14.02.2024, 09:26 | #153 |
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 442
Motocykl: Yamaha Radian&WR250F
Online: 1 tydzień 3 dni 11 godz 33 s
|
|
14.02.2024, 09:30 | #154 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Aśka to ma czarne blachy. Nie wiem jaki to ma u was status własności ale coś się zmieniło w przepisach. Informacyjnie podrzucam. A kiedy na tą Estonię gonicie?
|
14.02.2024, 18:44 | #155 |
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 442
Motocykl: Yamaha Radian&WR250F
Online: 1 tydzień 3 dni 11 godz 33 s
|
Status jak na fejsbuku. "To skomplikowane" póki co własność Maćka taty. Ale musimy to prędko ogarnąć. Urlop dopiero w lipcu.
|
14.02.2024, 22:21 | #156 | |
Cytat:
Wystarczyło wymontować gaźnik, zajrzeć do środka i wkręcić z powrotem na miejsce dysze wolnych obrotów... i już. Do domku na kołach Poćwiczyłbym również ustawianie zapłonu. Może się przydać Ale prawdę mówiąc, jak pojechałem do mechanika, który ustawił mi zapłon z wykorzystaniem stroboskopu to miałem spokój na dwa lata Trzymam kciuki za udaną podróż! Ps. wydaje mi się (piszę z pamięci ), że mam lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej montowane na chromowanych zderzakach. |
||
15.02.2024, 22:16 | #157 |
Tu nie ma już tego bakelitowego utrapienia. To na nanopleksie czyli prostym elektronicznym zapłonie. Nic sie nie reguluje- jest czujnik położenia wału, podciśnienia i moduł. I całe szczęście.
Komplet szczek hamulcowych Brembo na przód 39zł. Łożyska kół z uszczelniaczami na przód tyci ponad 50zł. Okej-więcej zostanie na blacharza |
|
17.02.2024, 13:13 | #158 |
Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Ciechanów
Posty: 1,673
Motocykl: 2x RD04, SHL gazela, ES250, TS250, Motorynka Pony, 126pEI i Ursus 4011 :)
Przebieg: rosnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 20 godz 29 min 14 s
|
U mnie tez coś rusza .Ale droga jeszcze daleka.
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! |
17.02.2024, 21:08 | #159 |
Zazdro czystości komory silnika! U mnie pomieszanie konserwacji z wyciekami robi wrażenie eksplozji w kiblu
Dziś musiałem kupić giętkie przewody hamulcowe przednie. Z lewego przodu nie odkręcił sie odpowietrznik. Musiałem go wyrwać. Wymieniłem wiec cylinderek na nowy, a od ruszania owego przewód hamulcowy sie rozleciał. Kupiłem wiec nowe na przód dwa 55zł za parę. Przy okazji, ze prowadzony przez starszego pana osiedlowy motoryzacyjny którego asortyment składa sie głównie z pozostałości po częściach do takich pojazdów udało sie sie kupić filtr paliwa przewidziany do eleganta. Taki specjalny z mocowaniem do nadwozia. Radość bo myślałem że to temat już wymarły i założyłem niedawno taki zwykły dostępny wszędzie. Kupiłem tez spinki do reflektorów bo zauważyłem, że lubią pękać ze starości. Takie dostaliśmy od Dzieja. U mnie się nie przyda. Tobie? |
|
17.02.2024, 21:25 | #160 |
Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Ciechanów
Posty: 1,673
Motocykl: 2x RD04, SHL gazela, ES250, TS250, Motorynka Pony, 126pEI i Ursus 4011 :)
Przebieg: rosnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 20 godz 29 min 14 s
|
Komora silnika wygląda tak od wczoraj. Caly dzień mycia. Jeszcze mi ręce śmierdzą nafta. Jutro biorę się za mycie silnika. To będzie dopiero wyzwanie. Pomieszanie 20 letniego kurzu z konserwacja z bitexu i wydzielinami z silnika. Pędzel ropa i ogień. Z częściami narazie sie wstrzymuje. Ogólnie to całe hamulce mam do roboty i zawieszenie tez. I pewnie coś jeszcze wyjdzie przy okazji weryfikacji silnika. Jak mam wszystko wyjęte to Chce dac wszedzie nowe uszczelki zeby juz nie broczyl plynami ustrojowymi. Na szczescie wszystko bez problemu dostępne w Regmocie. Bede szelescil papierami jak DiCaprio na statku. Liczę że w tym roku uda sie uruchomić maszynę. Całe szczęście blachy są w bardzo dobrym stanie i zostawiam go ze wszystkimi bliznami jakie ma.
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! |