03.10.2022, 21:14 | #1 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,771
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 3 godz 32 min 27 s
|
Felgi z LC8 ADV do XRV
Czy da radę?
Szczególnie mnie tył interesuje.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
03.10.2022, 22:14 | #2 |
Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,984
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 7 godz 3 min 22 s
|
nie wydaje mi się.. lc8 ma ten dziwny zaplot.. angielski czy jakoś tak
zadzwoń do króla .. będziesz wiedział od razu
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. |
03.10.2022, 22:16 | #3 | |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,771
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 3 godz 32 min 27 s
|
Cytat:
Ale masz rację, jutro zadzwonię do Bielska i się dowiem. Przez zupełny przypadek stałem się posiadaczem kompletu ORI z LC8 ADV i myślę, aby je właśnie jakoś wykorzystać
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
|
03.10.2022, 22:32 | #4 |
Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,294
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 19 min 37 s
|
W lc8 szczególnie w początkowych roczmikach obręcze były nie za bardzo. Chyba Behr się nazywały ( ale tak z pamięci mogłem nazwe popierniczyć). Podobno od któregoś roku poprawione na lepsze. W 950 były miękkie i szczegolnie tył potrafił pękać w okolicach otworów nypli.
|
03.10.2022, 22:38 | #5 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,771
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 3 godz 32 min 27 s
|
Mam świadomość tego, nie są to Behry niestety tylko DID jak pamiętam, ale i tak chcę na tył w końcu 18" założyć więc stracę de facto kasę na zaplecenie bo szprychy i tak muszę nabyć.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
04.10.2022, 00:35 | #6 |
A piast nie chcesz czasem się pozbyć?
Chyba, że to same obręcze |
|
04.10.2022, 00:57 | #7 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,771
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 3 godz 32 min 27 s
|
Same obręcze niestety (albo stety).
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
04.10.2022, 07:40 | #8 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,228
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 dzień 5 godz 15 min 58 s
|
Ale to AT taką szeroką obręcz? Tam tylko ładnie rozmiary 150 leżą.
|
04.10.2022, 08:43 | #9 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,771
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 3 godz 32 min 27 s
|
Tak, będę zakładać docelowo 150.
Ja mam 3" obecnie w AT. Ale chcę zmienić na 18" i sąd moje pytanie było bo leżą te obręcze i za chwilę zaczną się kurzyć i miejsce zajmować
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
04.10.2022, 15:55 | #10 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,245
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 17 godz 21 min 39 s
|
To może nie być taka prosta sprawa. Miałem w RD03 18 z tylu coś pod 130 opony.
Ta konstrukcja posypała się na wyprawie na Rumunię. Afra dostała kufry na tył i szprychy puściły. Przeróbka była robiona u tego pana co go polecacie wyżej l, jednak było to robione bardzo dawno temu. Zostały zastosowane bardzo słabe szprychy które pękły w okolicy nypli. Tu bardzo ważna sprawa: W obręczy od KTMa gniazda nypli muszą się zgadzać z kątem natarcia szprychy Po chłopsku naciągnięty nypel musi przylegać idealnie do felgi w swoim gnieździe. W moim przypadku nyple nie przylegały idealnie co pod wpływem dodatkowego ciężaru od bagaży zaczęło rwać szprychy na gwincie. Cudem znaleźliśmy na Rumunii szprychy o odpowiedniej długości oraz zdecydowanie grubsze od tych zastosowanych dzięki czemu wróciłem bez problemu do kraju. W kraju kupiłem grubsze szprychy o odpowiedniej długości (honda xr) Przy wymianie "ułożylem"(trzeba było trochę podszlifowac) nyple w gniazdach tak aby leżały jak nalezy. Koło działa do dzis |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Utlenianie się felgi DID | Łysy82 | Hamulce, kola, opony | 120 | 18.06.2018 12:18 |
Felgi PILNE! | Smoku1990 | Wszystko dla Afryki | 14 | 20.07.2016 14:29 |
Felgi 5 szt - wysyłka | Zet Johny | Inne tematy | 18 | 07.01.2014 19:12 |
Szerokość felgi a RD 03 | Cibor klv | Hamulce, kola, opony | 6 | 27.05.2010 22:25 |