Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.03.2022, 19:57   #7
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,739
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 godz 9 min 32 s
Domyślnie

Dlatego, że starsza AT jak to bywa w silnikach "V" chłodzony ma gorzej tylny cylinder. Tylny musiał dostawać trochę więcej "żarcia" coby się nie ugotował. W ostatniej RD07 poprawiono układ chłodzenia i dysze gaźników mają te same wartości. O wiele gorzej mają oczywiście silniki chłodzone powietrzem.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg D02.JPG (15.8 KB, 102 wyświetleń)
Typ pliku: jpg D01.JPG (25.7 KB, 103 wyświetleń)
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gaźnik KORNIK Uklad paliwowy i wydechowy 0 08.08.2019 13:42
gaznik fazi Uklad paliwowy i wydechowy 5 10.04.2008 18:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.