26.02.2021, 21:07 | #11 | |
HONDZIARZ
Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 368
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 39 min 45 s
|
Cytat:
Można jeździć do pracy, z żoną na wakacje, pośmigać po górskich winklach, przejechać TET a nawet pojechać do Afganistanu i wrócić. To jest moim zdaniem prawdziwa zaleta takiego motocykla. DCT, ESA, Infotainment, Quickshiftery, KM, Nm i Vmax to w sumie to samo co carbonowa naklejka na błotnik, lisia kita czy inne frędzle. Jak komuś bez tego się źle jeździ, to czemu nie . A, że ktoś tam reklamuje ćwierćtonowe motocykle jak maszyny do rajdów to
__________________
stary nick: soulsick |
|
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zmienianie biegów w butach off road/cross | maher | Inne tematy | 39 | 11.03.2022 21:39 |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 21:34 |
skrzynia biegów | gubalar | Inne tematy | 18 | 31.08.2011 10:18 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 00:59 |