![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Historia jest długa. Rozwiązania brak. Jak wątek sie ładnie rozwinie to ma potencjał bycia poradnikiem- bo dysponuje bogatą dokumentacją zdjęciową. Na razie pacjentka (XR650R) nie odpala. Czasem niechętnie fuknie z wydechu dopalając to co sie nazbierało od kopania- jakby chciała powiedzieć" idź se już przychlaście"
Nie ma sie co zniechęcać- szybko nie będzie ![]() ![]() Bardzo proszę o nie spinanie pośladów. Raczej luźne gatki, można i przenieść do HP ale proszę o to żeby daleko do np relacji z ręcznikami nie odpływać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Dajesz
|
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,669
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
|
![]()
Oczywiście!
![]() Uwielbiam te nasze forumowe techniczne zagwozdki z happy endem. Zacznę więc niewinnie: świecę sprawdziłeś ![]() ![]() ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
![]() |
![]() Cytat:
Świeca, iskra i paliwo do cylindra... I zobaczymy czy zagada o ile jeszcze nie rozłożony piec.
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Świece podmieniane. Dwie irydy i jedna zwykła. Iskra mocna, ładna. Dodatkowo partyzancki teścik ze śrubokretaskiem we fajkę i 10mm od masy pięknie przeskakuje. Łuk, że można by spawać. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
![]() |
![]()
Kompresja jest?
Fałszywego powietrza nie łapie?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Na manometrze wychodzi, ze jest, ale tam jest autodeko które nie do końca kumam, no i wynik tez jest uzależniony od zamęczania kopacza. Na kopce staję. Chyba nie ma czym. Króciec jest króciutki i w stanie bjuti. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
|
![]()
Jesli jest dobra iskra to istnieje problem paliwowy
Albo go brak ,albo za dużo i zalewa Trzeba iść w tym kierunku Pozapychane filtry czy zacinajace sie ssanie o filtrze powietrza ,uszkodzonej membranie czy lewym powietrzu też można wspomnieć Czytając posty kapuje ze mogłeś lub ktoś ustawiać zawory w niewlasciwy sposób od strony autodeko Autodeko daje falszywy pomiar dając odczycie ze jest brak luzu. Zwiekszamy go ma tyle ,ze faktycznie , zawor sie nie zamyka. Polukaj w yotube. U mnie w xrl 650 i 400 ladnie pokazane o co chodzi. Bez Youtube ustawianie zaworow bym spieprzyl Jak mierzyles kompresję i dobra w limicie to zawory sa dobrze ustawione czyli moja podpowiedź nie jest trafna
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 08.05.2019 o 09:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2016
Miasto: wgm
Posty: 134
Motocykl: EXC400 & DR350
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 46 min 6 s
|
![]()
przecież wiadomo czemu nie pali. nie ma baku a więc benzyny
![]()
__________________
na2oo.blogspot.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Rozrząd źle ustawiony
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zgadywanka! | szynszyll | Honda - inna niż AT & NAT | 11 | 02.06.2018 16:34 |
O ssaniu wątek | A.Twin | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 13.04.2015 14:31 |