21.12.2018, 10:56 | #81 |
Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Międzyrzec Podlaski
Posty: 175
Motocykl: RD04
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 12 godz 19 min 39 s
|
Czy to musi być taki gadżecik jak mają właściciele BMW z wytrawionymi napisami ADV, że pytasz o to w ten sposób- raczej nie
Zagadaj z jakimś spawaczem to Ci dospawa kawałem blaszki i po kłopocie |
21.12.2018, 11:38 | #82 |
Na stronie 4 są fotki mojej dryndy. Zerknij sobie na stopkę. Jest regulowana na śrubie, bo to niezbędne po wymianie zawiasów i kości.
|
|
21.12.2018, 11:39 | #83 |
Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Marki
Posty: 1,752
Motocykl: RD04
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s
|
Przemku zwyczajnie dostawać albo zrobić dwie blaszki które połączysz śrubami i będzie się trzymac
__________________
KTM 640 Rally |
22.12.2018, 16:38 | #84 |
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: S-rz
Posty: 156
Motocykl: Suzuki DR650SE SWM RS500R
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 20 godz 33 min 13 s
|
Dużo lepsze ceny niż w serwisie:
https://atv-expert.com.pl/# Zamawiałem u nich trochę rzeczy, w mojej opinii-polecam . |
28.12.2018, 07:10 | #85 |
Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,852
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 1 dzień 9 godz 5 min 46 s
|
Dobra serwis zrobiony - dziękuję za linki.
Rozważań ciąg dalszy w ten deszczowo - zimowy czas. Czasami wiadomo trzeba gdzieś dojechać asfaltem i mogą to być spore dystanse (dodam tylko że swoją DR-kę chcę wykorzystać jako motocykl że tak powiem ADV. Średnio mnie kręci całodzienne cioranie w piachu lub błocie - wykorzystywanie motocykla jak typową crossówkę). Lubię pojechać bez napinki i zapierdzielania różnym terenem ale na zasadzie cieszenia się widoczkami, otaczającą nas przyrodą, dlatego zastanawiam się nad oponami. Obecnie mam złożone typowe kostki ale jak miałbym na nich przejechać (oczywiście na upartego się da) ze 150 km asfaltem to nie byłoby to przyjemne a i pewnie w mgnieniu oka by znikały. W swoim klocuszku BMW mam w tej chwili złożony taki zestaw: Przód: Motoz Tractionator Adventure Tył: Motoz Tractionator GPS â założona w opcji 50/50 Zastanawiałem się aby założyć cos takiego do Dr-ki ale nie znalazłem opon w DR-kowych rozmiarach. Dlatego drugi wariant o jakim myślę to: Przód: Anakee Wild Tył: Haihitlery K60 Scout Jakieś jeszcze pomysły. |
28.12.2018, 08:29 | #86 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
TKC80 + E09 i pozamiatane (ja mam tak na trasę dłuższą, że tak powiem mieszaną).
Motoz Tractinator na froncie ząbkuje się bardzo i nie obrócisz go jak TKC. Na tył Tractinatora ADV spokojnie wsadzisz i tego mogę polecić. Niezła trakcja na suchym i mokrym a do tego spore przebiegi zrobisz. K60 nadaje się tylko na czarne i może szuter. Mokra trawa czy błoto i nie pojedziesz. Na tył w teren bym tego nie założył chyba że ten teren to sekcja raczej twarda i sucha. |
28.12.2018, 10:00 | #87 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
Można też na tyl dać Pirelli MT 21
130 90 17, Na allegro w tej chwili za 190zł z homologacją Na przód MC 23 ROCKRIDER dobra guma już za 170 zł lub Pirelli Mt 21 za 235 zl. Rozmiar przód 90/90-21 80/100-21 są tańsze
__________________
|
28.12.2018, 10:12 | #88 |
Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,852
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 1 dzień 9 godz 5 min 46 s
|
Dzięki Emek i Franz.
To może Tractinatora ADV jak znajdę w rozmiarze 120/90 17" a na przód TKC80 90/90 21" Franz - jak przebiegi na tych Pirelli - trochę rozmiar większy niż fabryka zaleca bo 130/90 17". Te Mitasy to nie śliskie i też jak przebiegi |
28.12.2018, 10:30 | #89 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
Na tyle mam MT21 120 90 18 wygląda dość wąsko
Jest też 130 /90-18 jest dobrze. Na felgi o tej szerokości KTM, HUSKA i wiele innych ubiera 140 90-18 Nie masz czego się obawiać. Jest jedna niedogodnosc Że trudniej łyżkami zdjąć czy założyć Komplet Pirelli jest bardziej terenowy. O ile bardziej terenowy to tyle mniej trwały ale i jednocześnie o tyle tańszy. Porównaj ceny Wyjdzie na to samo. Zależy gdzie chcesz jechać Jeśli szutry, kamień i piach + długa droga to zestaw Emka lepszy Nawierzchnia miękka - zestaw Pirelli Tył Pirelli to 5-6 tys. Przód drugie tyle Zestaw Emka przebieg *2 Pirelki kupiłem kilka kompletów ze względów ekonomicznych. 120zł za oponę - była taka promocja kilkuletnich opon
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 28.12.2018 o 12:22 |
28.12.2018, 10:33 | #90 | |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 35 min 57 s
|
Cytat:
120/90 - 18 Mitas rockrider wygląda na 140 a Pirelka MT21 120/90-18 na 110 Jest wąska
__________________
|
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa | R2D2 | Uklad paliwowy i wydechowy | 354 | 22.07.2021 11:37 |
Przeróbka busa na kamper? | zbyszek | Samochód Forumowicza | 285 | 05.07.2021 10:03 |
Przeróbka Tripa !!! | motomysz | Wszystko dla Afryki | 18 | 21.04.2014 23:28 |