02.09.2018, 12:01 | #1 |
Specjalista od VW z okolic Warszawy poszukiwany
Najchętniej ktoś kto ma dużo doświadczeń z busami LT.
Od dłuższego czasu walczę bezskutecznie z załączającym się trybem awaryjnym. Nikt nie jest w stanie zdiagnozować co powoduje przełączanie się komputera w tryb awaryjny i odcinanie działania turbiny. Był już wymieniony zawór sterujący turbiną, czujnik ciśnienia doładowania, sprawdzone wszystkie przewody podciśnieniowe, intercooler, sam sterownik też |
|
02.09.2018, 12:06 | #2 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,341
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 23 godz 57 min 49 s
|
Może off top ale takie objawy miałem w 2,4JTD i były to zapieczone łopatki zmiennej geometri turbiny.
|
02.09.2018, 12:15 | #3 |
GO HUNT!
|
Miałem takie coś w T4 2.5. Tdi. Serwis nie potrafił naprawić. Ciekawe, że po wyłączeniu/włączeniu zapłonu auto dalej bezproblemowo jechało. Jak zimny to nigdy się nie przytrafiało, jak ciepły i mocno obciążony to wkurw sięgał zenitu.
|
02.09.2018, 13:20 | #4 |
Moderator
|
Skoro czujnik ciśnienia i kilka innych wymienionych rzeczy nie pomogło to spróbuj wymienić olej na inny.
Paradoksalnie może to mieć związek z gęstością oleju silnikowego. Przeżywałem coś takiego również Citroenie C5. Mało nie skończyło się regeneracją całego turbo.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła |
02.09.2018, 13:30 | #5 |
Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Kraków
Posty: 169
Motocykl: Yamaha ttr600 Bmw gs1150 Tenere 700 Bmw Gs1200 Adv
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 28 min 46 s
|
Zbyszek z Domaniewka koło Pruszkowa ogarnia VW T4 jak cos to moge dac telefon.
|
02.09.2018, 14:46 | #6 |
Zakonserwowany
|
Sterownik silnika zwany komputerem, trzeba go od nowa zaprogramowac i wgrac nowa mape. Miałem taka sama akcje w jednym z transporterów, wydalem w ciul kasy na zajebistych nieudacznikow i problem wracal jak sraczka po chianti. Jeśli osprzęt jest wymieniony, pewny to ma dzialac, ale trzeba mieć jeszcze pewnosc ze kuny nie zezarły ci instalacji, bo to inna bajka i wtedy dopiero dzieja sie cuda niewidy. Sorry za pisownie, ale jestem w gorach a smyrofon to nie mój swiat.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
02.09.2018, 14:50 | #7 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Łukasz Sakowski. Specjalizuje się w całej grupie VW (teraz wjeżdża do niego mój nowy nabytek) i mega grube tematy ogarnia. Znam od lat i widziałem różne cuda. Bardzo rzetelny, uczciwy człowiek. Warsztat: Odrębna 4, Warszawa. 609 622 929.
|
02.09.2018, 15:14 | #8 |
Opiszę mój przypadek, kiedyś miałem 1,9tdi audi, przy przyspieszaniu w okolicach 100 km/h silnik tracił moc i wchodził w tryb awaryjny, oczywiście zgaszenie silnika powoduje wyjście z trybu. Mechanik stwierdził,że zacinają się łopatki zmiennej geometrii i najlepiej wyczyścić turbinę, zażartował, że ewentualnie mogę dać w palnik. Stwierdziłem czemu nie,nic do stracenia, a więc 1, 2, 3 i do odcinki, zrobiłem tak parę razy i jak ręką odjął. Nie żebym namawiał, ale u mnie podziałało
|
|
02.09.2018, 16:00 | #9 | |||||
Cytat:
Cytat:
Daj namiary ogólnie lub na Cytat:
Cytat:
Całkiem niedaleko ode mnie Cytat:
A jakby podmienić cały sterownik? Wiem kto ma taki ze skasowanym immobilajzerem Ostatnio edytowane przez PawelM. : 02.09.2018 o 17:05 |
||||||
02.09.2018, 18:30 | #10 |
Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Jaworzno
Posty: 24
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 11 godz 1 min 53 s
|
Mieliśmy coś takiego w 2013 jadąc Transitem kuzyna na Chorwację, odpinało nagle turbine podczas jazdy.
Po wyłączeniu i ponownym załączeniu silnika problem znikał na jakiś czas. Z tego co kojarzę wgranie programu od nowa pomogło, jak ktoś już w tym temacie wspomniał. Wytapatalkowano |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mechanik do RD04 +/- 200km od Warszawy poszukiwany!!! | Kondzix | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 50 | 31.07.2018 20:02 |