|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
26.05.2015, 23:38 | #1 |
Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 584
Motocykl: RD07
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
A akumulatory nie sa bezobslugowe,ja do swojego nie zagladalem od 3 lat i jakos dziala.
__________________
|
31.05.2015, 21:04 | #2 | |
trampkarz emeryt
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,755
Motocykl: DL1000A
Przebieg: za mały
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 8 godz 58 min 56 s
|
Cytat:
Ale do rzeczy: Nowa Yuasa nie pomogła. Tzn. kręci jak wściekła, ma zdecydowanie większą moc, mniejsze spadki napięcia przy odpalaniu itp. Natomiast problem odcinania ładowania nie zniknął. Podmieniłem zatem regler - miałem używkę z PD10, i jest OK, problem ustąpił. Natomiast niepokoi mnie ładowanie - przy stabilnej jeździe ok 5 tys obr wynowi 14,4V, jak mam 3 tys rpm to 14,5-14,6V. Myślę że to za dużo - ostatni regler zanim padł zawsze dawał stabilne 14,3V przy 5k rpm a i tak akumulator się wygotował... Bez świateł to było 14,8V a momentami nawet 15,0V, za dużo.. A jakie wartości są u Was? Szukać kolejnego regulatora? Zasadniczo już postanowiłem kupić regler z 650-tki. Ostatnio edytowane przez zimny : 31.05.2015 o 21:08 |
|