|
Motocykl Forumowicza Tu możesz opisać swój motocykl, pochwalić się ewolucją lub zakupem. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05.04.2023, 16:07 | #10 |
Zarejestrowany: Mar 2022
Miasto: Warszawa
Posty: 129
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251
Online: 4 dni 15 godz 47 min 52 s
|
A Ty sprzedałeś w końcu swojego sprzęta? :P
Nie kojarzę żebyś wspominał. Co do ilości pierścieni to Szynszyl pisał o jednym (od strony linek) ale u mnie zeskakuje ze strony TPS'a. Domyślam się, że strona nie ma znaczenia. Jednak jeśli airbox z pierścieniem idzie do góry a ja ledwo zakładam jeden bez pierścienia to po zastosowaniu go, drugiego króćca nie założę w ogóle. Tak na chłopski rozum. W moim przypadku nie widzę innej opcji jak montaż dwóch pierścieni. Dzisiaj wieczorem podejmę jeszcze jedną próbę, odtłuszczę wszystko legancko, gaźniki mam już wyciągnięte z króćców ssących więc może jakoś się uda. I pomyśleć, że to powinna być czynność zajmująca max 30s... Taka wspaniała miała być ta Africa
__________________
Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moja Africa- pierwszy duży serwis i duże problemy | romik | Regularne czynności serwisowe | 98 | 14.06.2016 10:30 |
Moja dlugo wyczekiwana Africa. | betu | Regularne czynności serwisowe | 142 | 11.03.2013 17:44 |
"Dlaczego Africa Twin nazywa się Africa Twin" | Brie | Inne tematy | 12 | 27.10.2008 01:08 |