Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.04.2019, 07:12   #11
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Teraz wszystko musi być tanie bo klient taki.
Jakość jakość a cena czyni cuda.

Aż strach do sklepu pójść. W przed zakupem trzeba pracę magisterską zrobić, w Excelu przeliczyć wszystko... albo najlepiej zapytać szczęśliwego właściciela na forum.

Co do tego spawu to zonk na maxa.

Ciekawe co Yama zrobi jak zaczną sprzedawać te T7.

A najbardziej ciekawy będzie Kat 790, teraz produkowany w Austrii co już cieknie a zaraz przenoszą produkcję do kitajców. U nas w robocie była taka sytuacja i pierwsze serie były bardzo nieciekawe.

Ciągle moim zdaniem NAT bije konkurencję... te motory już klepią od 2016 bez większych zmian.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.