Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.09.2016, 13:17   #16
Nynek
 
Nynek's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 600
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Nynek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 21 godz 21 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
koles z forum ta z przemysla adam nie znam ksywy bedzie chcial to sie przyzna

p.s. trampek 1997 na wolnych 14,2v - amen
Ok nikt nie przeczy, że ładowanie 14,2 jest dobre .. nie piszesz jednak czy w tych egzemplarzach Trampków zmieniał się poziom wskazań na mierniku w miarę zwiększania lub zmniejszania obciążenia? Co było przedmiotem części dyskusji. Piszesz jedynie, że wskazania zmieniały się względem obrotów.
Nynek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Nietypowe pytania - rejestracja auta z Rajchu nicek27 Inne tematy 8 08.07.2014 22:56
Chłodzenie regulatora Franz Inne tematy 2 08.03.2010 11:02
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.