|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
06.09.2016, 13:17 | #16 |
Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 600
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 21 godz 21 min 25 s
|
Ok nikt nie przeczy, że ładowanie 14,2 jest dobre .. nie piszesz jednak czy w tych egzemplarzach Trampków zmieniał się poziom wskazań na mierniku w miarę zwiększania lub zmniejszania obciążenia? Co było przedmiotem części dyskusji. Piszesz jedynie, że wskazania zmieniały się względem obrotów.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nietypowe pytania - rejestracja auta z Rajchu | nicek27 | Inne tematy | 8 | 08.07.2014 22:56 |
Chłodzenie regulatora | Franz | Inne tematy | 2 | 08.03.2010 11:02 |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |