28.11.2022, 09:54 | #1 |
Zarejestrowany: Nov 2022
Miasto: Wądroże Wielkie
Posty: 31
Motocykl: CRF1100 AS DCT ES
Przebieg: 9800
Online: 10 godz 29 min 26 s
|
AT CRF1100L Zawieszenie Tradycyjne vs Elektroniczne
Cześć!
Mam zamówioną CRF1100L AFRICA TWIN - ADVENTURE SPORTS DCT, z tradycyjnym zawieszeniem. Moto będę miał do odbioru na wiosnę przyszłego roku. Pytanie do posiadaczy nowej Afryki, o zawieszenie właśnie. Czy warto doplacić do elektronicznego? Czy tradycyjne spisuje się równie dobrze a to elektroniczne to tylko bajer? Mam jeszcze teoretycznie czas na zmiane i bije sie z myslami czy przy tej kwocie w mysl powiedzenia (poszla krowa niech idzie i ciele) isc w wersje ES. Moto z tradycyjnym zawieszeniem mam juz z gwarancja ceny 80 tys. ES jak bym chcial to pewnie juz po normalniej cenie czyli ponad 90 tys. Dajcie znac jak Wasze doswiadczenia. Pozdrawiam! |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakość świecenia CRF1100L ATAS | MateuszPL | Układ elektryczny i zapłonowy | 38 | 04.10.2021 11:40 |
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania | pałeł | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 10.07.2021 23:34 |
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf | pałeł | Instrukcje, broszury, fiszki | 13 | 02.03.2021 22:42 |