|
Motocykl Forumowicza Tu możesz opisać swój motocykl, pochwalić się ewolucją lub zakupem. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
19.03.2018, 23:09 | #1 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 25 min 0
|
DRZ 400 S do E
Ja z kolei troszkę dłubałem przy DR Zecie..nic wielkiego, ale trochę żwawszy motocykl się zrobił i bardziej skoczny. Oryginalne zawiasy od S zastąpiłem tymi od wersji E. Gaźnik podciśnieniowy na FCR 39 od Yamahy YZ 426 no i wydech od RMZ 450. I to na tyle więcej modów nie przewiduję.
|
20.03.2018, 07:26 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Wrocław
Posty: 177
Motocykl: Tenere 700
Przebieg: 81000
Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s
|
magiczny guzik pozostał?
__________________
Africa Twin rd07a oraz WR250R |
20.03.2018, 10:26 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,844
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 2 dni 10 godz 18 min 28 s
|
E - ma ponoć inny wałek rozrządu wydechowy
|
20.03.2018, 11:20 | #4 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 11 min 34 s
|
E ma troszkę więcej zmian - nie tylko wałek, choć nie widać- np inne chłodnice i inaczej puszczony obieg cieczy przez nie - co mnie zdziwiło. Ale nie wszystko trzeba zmieniać, bo S - ka tez jest ok. DRZ- fajna maszyna, ta Twoja też
__________________
Enduro i ADV |
20.03.2018, 22:14 | #5 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 25 min 0
|
Wersja S oprócz zmian w głowicy, ma mocniejszy alternator, wiatrak chłodnicy i dłuższy subframe...niby pierdółki, ale dość istotne jeśli traktuje się motocykl bardziej wyprawowo. Poza tym to poczciwy i solidny mały popierdalacz.. niby w niczym nie błyszczy, ale daje radę. Jedyny feler to brak szóstego biegu, ale to już...nie do przeskoczenia.
|
23.03.2018, 07:28 | #6 |
Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
Online: 2 tygodni 2 dni 12 godz 13 min 51 s
|
-Zawieszenie w wersji S po 2003 roku jest takie samo jak w E.
-Głowice są takie same s/e tylko uszczelka pod głowicę w wersji S jest wyższa, -Są inne wałki rozrządu, -Subframe jest większy w S i tylny błotnik od E nie pasuje do S. Trzeba by go rzeźbić i odchudzić. |
24.03.2018, 09:20 | #7 |
Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: Pszczyna
Posty: 192
Motocykl: BMW R90/6
Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 13 min 2 s
|
Tu macie ładnie opisane:
http://www.dr-z.pl/viewtopic.php?f=15&t=12 |
05.06.2018, 22:57 | #8 |
Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
|
szymon a ta twoja to jaka to wersja? bo w sumie zapomniałem. a chyba powoli rozwija się u mnie choroba pod tytułem drz'ta
|
06.06.2018, 12:30 | #9 |
Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
Online: 2 tygodni 2 dni 12 godz 13 min 51 s
|
Seryjne S bez ingerencji w podnoszenie mocy.
pozdrawiam. |
06.06.2018, 12:52 | #10 |
Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
Online: 2 tygodni 2 dni 12 godz 13 min 51 s
|
|