04.02.2021, 18:30 | #1 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,741
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 1 dzień 3 godz 16 min 50 s
|
Ajp pr5 250
Czy ktoś może powiedzieć prawdę i tylko prawdę?
Ktoś używa W tej chwili porównywalne cenowo do Crf250l. A trwałość? Sprzęt na TET Fajny baniak pod siedzeniem i każdorazowe zdejmowanie rolki... M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
04.02.2021, 18:51 | #2 |
Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Bogatynia
Posty: 125
Online: 1 tydzień 3 dni 17 godz 3 min 50 s
|
Miałem, sprzedałem, żałuję. Mocniejszy, dużo zwinniejszy ale więcej pali, jak z trwałością nie wiem bo miałem jeden sezon, nic się nie zepsuło. Na czarne lepsza crfa. Gdyby miał bak ze 3 litry większą pojemność i kontrolkę rezerwy to na tet cud miód malina.
https://zapodaj.net/3753f5c917fd7.jpg.html Ostatnio edytowane przez Novy : 04.02.2021 o 23:31 Powód: Połączenie postów |
04.02.2021, 20:41 | #3 | |
Cytat:
A z nowego nowego: Z czego mają silnik? Jak z częściami/plastikami? Da sie to jakoś odkorkować czy to docelowa moc? Wierze, że ta masa i jej rozkład inny świat niż honda, toteż na TETcie można sie znacznie fajniej bawić. Jestem świadom że przy WR250F nic nie ma takiej MASY części i zmieników tak nowych i używanych dostępnych WSZĘDZIE * Ale np taki (skądinąd wyglądający zajebiecie) gas gas 400 albo 450 o którym mało kto słyszał- wbijam na allegro i mogę wybierać w kolorach plastików. A AJP coś gdzieś poza lampą? * możliwe ze DRZ ma podobną. |
||
04.02.2021, 21:02 | #4 |
Zrośnięty.
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 714
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 42 min 53 s
|
Mam wersję Extreme. Poza pompą hamulca tylnego wszystko działa w moim egzemplarzu, wymieniona na pompę z pit bike-a.
Bagaż da radę małego rogala założyć, albo sakwy w stylu Kriega https://kriega.com/adventure/os-combo-12 trzeba było tylko stelaż domontować, coby bagaż nie wpadał między koło, a błotnik. Na dłuższą wycieczkę filtr powietrza zapasowy przydałby się, jakaś skarpetka dodatkowa chroniąca przed kurzem. Filtr myje się i nasącza jak w enduro. Części dostępne, z grubsza po dwóch tygodniach przychodzi przesyłka. Niestety niektóre droższe niż w popularnych markach, pisałem już o osłonie chłodnicy za 450 zł. Z paliwem waży 119 kg, motocykl chyba bardziej z pazurem porównując do CRF250L. http://www.ajp-moto.pl/motocykl/10,PR5_EXtreme_250
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |