03.04.2020, 18:55 | #1 |
Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
|
Rejestracja moto 2T
Chciałem się dowiedzieć jak wygląda kwestia rejestracji moturu 2T. Bo w internetach jest dużo, ale bez sensu (jak to często w internetach )
I jeszcze: bo to może istotne, nie chodzi mi o moto zabytkowe tylko EXC 250/300 2T, ew. coś innego ale współczesne enduro generalnie Chodzi mi konkretnie o dwa przypadki: 1) moto kupione w kraju z papierami które były w pakiecie przy zakupie - ale nigdy nie zarejestrowane 2) moto zarejestrowane za granicą , ściągnięte przez handlarza ale nigdy nie rejestrowane w kraju. Bo jedni piszą, że się da inni, że się nie da. Są przepisy zapewne które o tym stanowią ale nie mogę ich odnaleźć. Jak to wygląda faktycznie? |
03.04.2020, 19:07 | #2 |
Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Słomianki
Posty: 550
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s
|
Jeśli ma homologację (papiery do rejestracji) to nie ma żadnego problemu. Jeśli miało rejestrację za granicą - tak samo.
|
03.04.2020, 19:08 | #3 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Miałem 2t kupione w pl zarejstrowane.
|
03.04.2020, 19:11 | #4 |
A jakie normy Euro spełnia ten motor? I jakie są obecnie wymagane? Jeśli pojazd był już zarejestrowany to no problem, ale jeśli pierwsza rejestracja to musi spełniać obecnie obowiązujące normy Euro.
|
|
03.04.2020, 19:24 | #5 |
Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
|
no to dwie odpowiedzi które raczej się wykluczają: Jac da się , tadzik nie da się - właśnie to o czym pisałem w pierwszym poście.
Wiecie, czy się domyślacie |
03.04.2020, 19:41 | #6 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Była akcja z nowymi rometami co nie miały automatycznych świateł. Sprzedawcy z jakiegoś powodu rejestrowali je na siebie i sprzedawali "nowe" zarejestrowane w salonie. Z jakiegoś powodu to robili
Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
03.04.2020, 19:50 | #7 |
Jak dla mnie, logiczne ze homologacja musi być adekwatna do wymagań na dzień pierwszej rejestracji.
Rejestracja wczesniej rejestrowanego motocykla bez jakiegoś tam euro (przerabialem rejestracje motka ze stanow) bez problemów. Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
03.04.2020, 20:04 | #8 | |
Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Słomianki
Posty: 550
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s
|
Cytat:
W sprawie nr 1 zadzwoń do wydziału komunikacji. Każdy nowy pojazd musi mieć dostarczoną przez dealera kopię swiadectewa homologacji. Do sprawdzenia pozostaje, czy homologacja np. Sprzed 5 lat traci ważność, jeśli w międzyczasie pojawiły się nowe normy. Nie wiem tego. Jeśli chodzi o rejestrację już kiedyś zarejestrowanego moto - nie ma żadnych problemów, nawet gdyby był na miał węglowy i szmaty. |
|
03.04.2020, 21:02 | #9 |
Tutaj coś jest jakie normy powinien spełniać pojazd rejestrowany po raz pierwszy. Jeśli ten Twój 2suw je spełnia to śmiało do rejestracji z nim
|
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rejestracja moto z zagranicy - formalności | grucjano | Inne tematy | 33 | 08.12.2017 08:23 |
Rejestracja moto/samochodu na firmę | Piotr_As | Inne tematy | 2 | 29.03.2017 10:35 |
rejestracja moto z niemiec , brak dowodu | kulka | Inne tematy | 4 | 19.12.2011 17:53 |