Zapłaciłem składkę :)

Miasto: Łomżewo
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 8 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Aktualizacja apropos sakw Kriega OS32:

Wysłałem maila z fotkami do przedstawiciela w Polsce, nawet 2krotnie, po kilku tygodniach i kilku telefonach z mojej strony, dostałem odp:

Cytat:
Witam,
informuję że Kriega jednoznacznie odrzuciła reklamację. W uzasadnieniu napisali, że jest to uszkodzenie mechaniczne powstałe w wyniku przetarcia.
Z lekka poirytowany bo przecież sakwy pancerne, napisałem bezpośrednio do Kriega.com

pierwsza odpowiedz po wysłaniu zdjęć:

Cytat:
This is something that we have not seen before and ideally would like need to inspect them.

Where in the World are you and where did you purchase them from?

info@kriega.com
po kilku mailach dostałem info że Redline się ze mną skontaktuje i że mam wysłać do nich. Niestety okazało się że oni nie dostali żadnej informacji od Kriega.com, więc postanowiłem wysłać na własną rękę do UK

i oto odpowiedź:

Cytat:
I am sorry to hear that you haven't heard from Redline.

If you would like to send them back to us directly then that is ok.

Please send them to the address below with a copy of this e-mail, your contact details and address including phone number and e-mail address and we will be happy to look at them to try to understand the problem.
i na koniec!
Zaznaczam że miałem zamiaru wysępić od nich nic za free, bardziej liczyłem na profesjonalną naprawę

Cytat:
Just to confirm we have received your x2 OS32 bags back.

We have taken a look a them and it is unclear how the material has failed through normal use. We are looking further into this.

In the meantime we shall send you some new bags.

Can you please confirm the delivery address? I shall add your email address for the tracking – DPD.

I hope this is ok
Jestem w wielkim szoku i bardzo mile zaskoczony z ich obsługi oraz podejścia do klienta