Cytat:
Napisał JuIo
Afra jak do tej pory bya serwisowana w ASO w niemcowni w listopadzie zeszego roku przesza duzy serwis. Od tamtej pory przeleciaa jakies 15kkm.
Jak narazie mam łożyska kół i główki ramy do wymiany, to dało się zauważyć bez rozbierania. Wczoraj rozpinałem instalacje i zauważyłem, że kostka od reglera jest mocno przyfajczona nie wiem chyba wymienie na nowy.
Puntek- co masz na myśli mowiąc o tym błoceniu.
Co do amorka to mam taki plan podnieść całość do góry, ale boje sie ze braknie fuduszy i nie zdąże do wiosny. Więc narazie tylko konserwacja tak jak wieczny radzi.
Aha, docelowo musze rozpołowić silnik więc wymiany w serduchu też biorę pod uwagę, proszę o spostrzezenia...
|
jeśli błotko lubisz i ganiasz często po nim, to tak jak Misza napisał podnieś błotnik do góry zostawiając wzmocnienie z blachy na dole ...
nie urwiesz go przy drążeniu błotnych pól...
Dlaczego musisz rozpołowić silnik ?
Masz jakąś widoczną i uciążliwą przyczynę ?
Jak nie ma żadnych oznak typu leje olejem lub woda w oleju lub sam nie wiem co, to nie ruszaj ....
A jak rozbierzesz sprawdź sprzęgło i wałek zdawczy może trzeba wymienić ?