99% regulatorow z japoni ma symbol zaczynajacy sie od SH co oznacza producenta tj.
https://www.shindengen.com/
stare logo wyglada tak. jak jest SH to produkt jest od nich. podejdzie Ci kazdy regulator do pradnicy trojfazowej. chodzi o to by byl przystosowany do dostatecznie duzego pradu. niech to bedzie jakis motocykl ~1000ccm. a czy to bedzie cbr, varadero, fazer czy gtr nie ma znaczenia.
nie wszystkie regulatory maja kabel 'regulacyjny'. jedne maja inne nie. jezeli chcesz sie wpiac w +12V to czujnik hamulca tylnego jest ok. mozesz sobie kupic tu:
https://www.batpol.shop/
komplet zlacz sumitomo mtw 2pin i zrobic taki 'bypass' jak na fotce. wtedy nie bedziesz kaleczyl wiazki. ale moim zdaniem lepiej po prostu szukac regulatora bez kabelka regulacyjnego. afryki rd04 mialy taki, rd07 juz nie i zyja.
sadze tez, ze nie masz problemow z pradnica tylko z regulatorem podajacym zbyt wysokie napiecie. kup regulator i nowe aku i powinno byc ok.
p.s. ten SH579C-12 bedzie ok tyle, ze potrzebujesz kabelka regulacyjnego. zwroc tez uwage na gabaryty, zeby nie bylo problemu z zamocowaniem