Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.01.2024, 08:12   #187
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 10,919
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 1 tydzień 7 godz 45 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał nabrU Zobacz post
W połowie 2019 roku w swojej CRF1000L wymieniłem fabryczny ołowiowy aku Yuasa na LiFePO4 (BC Lithium Battery, BCTZ14S-FP-S):

https://bcbattery.co.uk/products/bct...ithium-battery

Niestety dzisiejsza niedzielna przejażdżka dała mi do zrozumienia (moto początkowo nie chciało odpalić mimo, że aku było ładowane kilka dni temu) iż aku pomału kończy swoje życie. Wszystko pewnie głównie z powodu trackera, który mam w moto, ale też pewnie z niewielkiej ilości km zrobionych w ostatnich latach (choć starałem się w miarę regularnie aku ładować)

Niby mogę to aku kupić ponownie w cenie 100 - 120 funtów (bo w sumie złego słowa o tej baterii nie powiem), ale może macie jakieś inne propozycje (w podobnej cenie) na dzisiaj do wsadzenia do CRF1000L?
Yuasa YTZ14S będzie kosztować kole 90 funtów czyli niemal tyle samo.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem