Wątek: XL 750 transalp
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13.11.2023, 13:46   #606
zaczekaj
Asia
 
zaczekaj's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Złotoryja/ Wrocław
Posty: 2,251
Motocykl: XL750, CRF300RALLY
Galeria: Zdjęcia
zaczekaj jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 10 godz 57 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
ciekaw jestem, czy przednie amorki podejdą od CRF1000, gdyby ktoś zmierzył średnicę rur w trampku zaraz przy dolnej i górnej półce mogę sprawdzić. Tylny amorek też można sprawdzić ale tutaj bez demontażu pomierzyć trudno.

Pisze to dlatego iż amorek od CRF to ok 600zł a lagi przód ok 2000-3000zł jeżeli chodzi o prześwit to nie widzę problemu z przeróbką miski i będzie spokojnie ok 4cm więcej ale to już może co u niektórych powodować bóle głowy więc nie ciągne tematu...

W przypadku poprawienia "dołu silnika" pozostaje tylko zmiana przełożeń lub przeróbka mapy nie ma dołu z prostego powodu ... EKO, dlatego jest elektroniczna przepustnica, która aby spełnić normy nie otworzy się więcej w tych zakresach obrotów w których nie będzie EKO.

Jakby nie kombinować to przerabiając trampka na lepszy na pewno skończymy cenowo na T700 a jak bardziej się rozpędzimy (wkłady, ohlinsy i mapa) to i CRF1100

No niby można coś modzić i polepszać ale ja takich zapędów nigdy nie miałam, zwykle zmieniam moto co dwa lata więc szkoda mi kasy na jakieś mody, wolę ją dołożyć do kolejnego moto a że lubię testować różne sprzęty wiec zapewne i Trampek u mnie długo nie pobędzie. Mam z nim jeden dalszy plan do zrobienia a potem myślę, że zmiana.
Na co? Nie wiem, do tej pory chyba najbardziej mi podchodziła jazda Tuaregiem ale czy na to padnie? Czas pokaże.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zaczekaj jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem