Cytat:
Napisał magneto
Pałeł, dzięki za rozjaśnienie z tymi silnikami Mitsubishi - ja taki lajkonik w tych tematach jestem. Ale Bestia....
BTW - ciekawe, jak poradzili sobie z rozrządem, bo on też ma ograniczenia "prędkościowe" ?
|
Nierząd czy rozrząd w mituwisi 4g63t to klasyczny dohc.
Z tym ze zemnie żaden spec sie wypowiadać jak u nich wytrzymał rozrząd 15k rpm mogę jedynie przypuszczać zawory sa z tytanu gniazda zawore jak i prowadnice zaworowe oni opisują jako berylowe ale ze są złote to napewno jakiś stop brązu berylowego. Sprężyny zaworowe dobierają pod wałki rozrządu i to zależy od krzywek i ich wzniosów z tym ze np talerzyki są napewno z tytanu. znają wagę kompletnego zaworu są wstanie dobrać odpowiednia kombinacje sprężyn aby zdążyły wciągnąć zawór do gniazda. dalej to juz koła rozrządu regulowane jakiś wyczynowy pasek i w teorii jest.
![](https://static.wixstatic.com/media/6a538b_ec09cdff33a441aa816e8975c24a154f~mv2.jpg/v1/fill/w_500,h_667,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/6a538b_ec09cdff33a441aa816e8975c24a154f~mv2.jpg)
tu widac jak leci pasek i koła regulowane