Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.09.2023, 10:48   #7
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,227
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 60k+20k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 13 godz 50 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał M5Q Zobacz post
Wygląda na to, że nadal nie ma co spodziewać się rewolucji w postaci kompresora czy zmiany pojemności silnika.
Pojawiły się przecieki na temat homolagacji ATAS 2024 w Szwajcarii.
W skrócie:
- silnik nadal 1084 cm3
- wzrost momentu ze 105 do 112 Nm, moc bez zmian
- zmniejszenie dlugości o 25 mm
- wzrost masy o 3 kg
Podejrzanym w sprawie wzrostu masy jest radar (lub radary?)
Źródło: https://www.motorcycle.com/bikes/new...irmed-44594572
NAT natomiast ma mieć zmniejszone przednie koło do 19 cali (guma 110/80-19). Nie wiadomo jeszcze czy felgi zostaną szprychowe czy może pojawią się odlewy. Nie jest też pewne czy NAT będzie oferowana w dwóch wersjach czy tylko w takiej "uszosowionej" (miałoby to w sumie sens po wypuszczeniu nowego Trampka).

ATAS w tej kwestii bez zmian - 18/21 cali na szprychach.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem