Wątek: Zündapp KS 750
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27.04.2023, 16:10   #17
DwaMariany

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: ERA
Posty: 554
DwaMariany jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 2 tygodni 5 dni 17 godz 2 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Co to się wyprawia teraz z cenami to szaleństwo

Miałem kiedyś kompletnego Zundapp'a K-800 z wózkiem bocznym. Zamieniłem silnik na KS 600 bo miał więcej kuni (idiota, ale to teraz wiem)
Silnik wymagał kultury technicznej przy składaniu, co na czasy PRLu było czasem bardzo trudne.
Korby były na łożyskach igiełkowych prowadzonych w specjalnych koszykach.
Układ smarowania problematyczny. Marna prądnica. Skrzynia biegów na łańcuchach. Każda awaria kończyła się raczej rozerwaniem obudowy
Było trochę ciekawych tematów przy składaniu. Wałek zdawczy i koło talerzowe dobrałem od pewnego samochodu przy okazji zmieniając wolny dyfer koszowy na szybkie solo. Teraz czytam, że sporo jest nowych gratów współcześnie wytwarzanych, jak np wał korbowy już na klasycznych panewkach pompa olejowa o zwiększonej wydajności.
Mnie wał korbowy pękł ze zmęczenia materiału (fotka)

Ośkę trzymam Może starczy na Sh300 od DwaMariany
Najdroższy przedłużacz z 80-letnią oską
Żeby za parę lat się nie okazało, że to ja muszę sporo dopłacić.
Tylko po co mi ośka?
DwaMariany jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem