Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11.04.2023, 09:28   #126
matjas
 
matjas's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,668
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
Domyślnie

FT500 Ascot miałem w latach 2002-2005. Bardzo fajnie, wdzięczne moto.

Jeśli już o Ascot mowa to polecam poszukać VT500Ascot - to jest imo ŚLICZNE moto. Pancerny silnik V2 jak w E lub C, napęd wałkiem i naprawdę się zdrowo to odpycha.

Niestety FT500 ma często cieknący dekiel głowicy po kowalach @#$%^ - taki nieżyt zatok Trzeba to porządnie zrobić i jest git.
To takie XL500 na asfalt jak to często robiono z XBR czy GB właśnie /vide XL600/ czy SRX500 z silnikiem od XT500/SR500.


Niesamowite jest to jak rynek tych klasyków się zmienił w ciągu dosłownie 3 lat. Obserwuję to dość pilnie i na bieżąco i oczom nie wierzę.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem