Olejarka Lubrixa w CRF 1100 z DCT_co z czujnikiem luzu?
Dzień dobry, cześć!
Dostałem w prezencie polską olejarką Lubrixa z centralka starującą (zdjecie zestawu poniżej). Generalnie instrukcja jest dość przejrzysta i nie widziałbym problemu w montażu w przypadku klasycznego czujnika biegu jałowego.
Problem (lub wyzwanie?) pojawia się z podpięciem przewodu do czujnika biegu neutralnego w DCT - posiadam ATAS CRF1100 z taką właśnie skrzynią. W Internecie wyczytałem, że da się znaleźć pin odpowiedzialny za włączenie N w prawej manetce (przykład z Hondy NC750 z DCT). Zdaję sobie sprawę, że podczas stania na światłach i jednoczesnym automatycznym wysprzęgleniu (bez wrzucania przyciskiem na N) olejarka będzie podawać olej. bo nie dostaje właśnie na to konkretne miejsce w którejś kostce napięcia.
Mam problem ze znalezieniem miejsca, w które mógłbym się wpiąć jako czujnik luzu, czyli miejsce, w którym pojawia się napięcie (lub właśnie znika?) w przypadku ustawienia manualnie N/po odpaleniu silnika - tak, żeby podczas rozgrzewania silnika nie brudzić np. kostki...
Być może ktoś przerabiał temat. Oczywiście, można co światła/co rozgrzewanie silnika wyłączać olejarkę. Niemniej, szukam na razie możliwie optymalnego rozwiązania.
Wklejam obrazki od producenta.
Z góry dzięki za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam!
|