Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05.11.2021, 14:33   #279
nabrU
Stary nick: Radarman
 
nabrU's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 2,948
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
nabrU jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 dni 6 godz 41 min 28 s
Domyślnie

@tomekt
Ty tak na serio czy szukasz dziury w całym?
O jakim naprawianiu tu mowa. Od wersji softu 2.3 (czyli ostatniej) nie ma się zasadniczo do czego w tym samochodzie przyczepić.

Czy zwiększenie prędkości ładowania to jakieś naprawianie albo optymalizacja pracy baterii w niskich temp aby zasięg w zimie nie spadał? Mają po prostu sporo danych z roku użytkowania tych samochodów (przypominam auto śle dane do VW) więc stwierdzili: zwiększamy prędkość ładowania z 100kW do 125kW (bo i tak zapewne był zapas), albo optymalizujemy grzanie baterii w zimie aby nie ciągnęła tyle prundu.

Tyle i aż tyle. Twój smartfon tez pewnie pobiera aktualizacje, które coś tam optymalizują czy ulepszają. Czyli co też "testowania wyrobu na kliencie ciąg dalszy"?

Cytat:
Napisał Ronin78 Zobacz post
W życiu bym się na to nie zgodził, ba omijałbym szerokim łukiem wszystko co szybko ładuje. Im szybciej będziesz ładował i im częściej w ten sposób tym szybciej baterie trafią na śmietnik.
Widać, że jesteś teoretykiem w tej dziedzinie, bo to skrócenie czasu ładowania np. podróży, gdzie najczęściej używasz szybkich ładowarek aby skrócić czas postoju.
A mnie ta opcja cieszy i będę z tego korzystał bo gwarancja na baterię jest 8 lat i 100 tys. mil min 70% SOH. Przypominam mam ten samochód w 2-letnim leasingu.
Widać trudno niektórym dogodzić. Najpierw narzekania że EV wolno ładują. Jak producent zwiększa prędkość ładowania - to płacz że baterie siądą
nabrU jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem