Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05.08.2021, 10:58   #794
mikelos
 
mikelos's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: okolice Pruszkowa
Posty: 643
Motocykl: Husqvarna 701
mikelos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 21 godz 46 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
Jako ktoś kto odbiera nowe samochody to powiem Ci, że odbiór motocykla jest jeszcze prostszy, bo nie musisz sprawdzać czy nie jest porysowany albo nie ma wgnieceń - wszak sam za chwilę go wywalisz gdzieś w lesie

Dla pewności możesz sprawdzić:
1. Poziom oleju, poziom płynu chłodzącego - warto sprawdzić czy jakiś praktykant w serwisie pilnował ilości.
2. Przykręcenie kierownicy i osprzętu chociaż sam pewnie będziesz sobie to regulować pod siebie.
3. Czy piasty są dokręcone prosto i nie ma bicia na kołach

Przy takim osiołku jak CRF300L to raczej wszystko.
Motocykle są chyba zalane płynami fabrycznie. To co jest do sprawdzenia to elementy montowane w serwisie po wyjęciu z kraty transportowej. Czyli przednie koło, kiera.

IMO: sprawdzić papiery. Niby numery są wydrukowane na naklejkach i nikt nic nie przepisuje ręcznie, ale warto sprawdzić. Miałem w rodzinie przypadek (tata), gdy przy sprzedaży auta okazało się że numery VIN nie zgadzają się z rzeczywistością Auto nowe, z salonu, itd. Importer odkręcał temat, było trochę zabawy z Wydziałem Komunikacji
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles
mikelos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem