Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.05.2021, 18:19   #4
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,742
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 7 godz 1 min 24 s
Domyślnie

Haynes gada (1997-1999)
Pilot jet 38
Main jet 115/118
Cytat:
pali bardzo mało - przy ostrej jeździe 5,3 nie przekroczył a rezerwę włączałem po 245km. W poprzednich trampkach w normalnej jeździe rezerwuar wchodził po ok 200-220.
Ja miałem właśnie te gaźniki w swojej byłej (RD-03 750) od trampka (TPS) i po dobraniu dysz pod silnik XRV 750 spalanie wynosiło 4,8 w trasie non stop 120 czasami pod 160, a lampka rezerwy zapalała się po 340km?
Inne motocykle, ale podstawowa sprawa to okręć komory i sprawdź dysze. Wtedy nie potrzeba brać Melatoniny na noc
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem