Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27.04.2021, 11:31   #136
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 10,911
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 6 dni 9 godz 56 min 53 s
Domyślnie

Tak sobie czytam te wpisy na tym forum i nie powiem bardzo ciekawe.
Cytat:
Mój jest teraz w drodze z powrotem. Widzę, że procent baterii spada, a zasięg rośnie, co jest nieco sprzeczne z intuicją.
Cytat:
Mój właśnie został naładowany w 100% przez dealera i pokazuje 140 mil. To tak, jakbym wrócił do e-golfa!
Cytat:
Kilka dziwnych rzeczy z moim modelem Life w wersji 2.1. Moje miejsce ładowania zniknęło z wyświetlacza i nie pozwolił mi utworzyć nowego. Co dziwne, wydawało się, że wykonuje zaplanowaną opłatę jak zwykle. Zdecydowałem się na przywrócenie ustawień fabrycznych z Ustawień. To bardzo dziwne; wentylatory uruchamiają się na pełną moc, a po minucie pojawia się komunikat „Nie można w tej chwili przywrócić ustawień fabrycznych”. Próbowałem to kilka razy. Naprawiono problem z lokalizacją ładowania (na razie), ale teraz nie mogę uzyskać aplikacji We Connect ID, aby zarejestrować samochód. Wiem, że to inny i powszechny problem, ale będę próbował dalej.
Cytat:
That’s ties in with my experience

Update failed
Software fix failed
Token didn’t work
New module fitted - still problems
VW Germany then waved a wand and all is well

Finally collect today at 11 - I’ve never even seen the car yet - hood I don’t hate the colour
Wynika z tego że VW jest kompletnie nieprzygotowany do obsługi elektryków pod kątem serwisowym a soft zrobiony przez Elektrobit to jakis ponury żart. Żeby to jeszcze się kasztaniło tak samo u wszystkich to bym przyjął że to błąd ale z lektury foruma elektrowozów wynika że to patykiem pisane. W jednym tak, w drugim inaczej.

I jeszcze hicior.
Cytat:
After my rear lights refusing to turn off (still on) and my car baring me from entering, I had a horrible suspicion things would probably get worse - they have.

I finally managed to break in (used the physical key) managed to stop the alarm and settled myself in. I wasn’t really ready for the barrage of abuse the car then hurled at me. I think I counted a total of 15 error messages, in reality there was probably more things failing, than actually working.

I naïvely thought they may clear, I was wrong. As many related to safety system, I decided to check how things were set on the infotainment screen. Every single system was shown as being unavailable and greyed out.

Fearing for my life, I suspect the car may be vengeful, I got out before it decided to disable the locks.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem