Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.04.2021, 11:29   #191
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,053
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 2 tygodni 2 dni 4 godz 20 s
Domyślnie

W mojej ocenie to żeby się przekonać czy to pasuje czy nie to nie ma sensu tego kupować tylko pożyczyć na dzionek, pojeździć i ocenić lub zapisać się na szkolenie. Motorki wynajmują z serwisem i paliwkiem. Oczywiście to nie są tanie rzeczy i trza położyć ze 2 koła za dwudniowe szkolenie.

Ja od razu, bez jazdy wiedziałem, że ten rodzaj aktywności mnie się spodoba bo:
1. Mogę to robić codziennie nawet na podwórku.
2. Mam zajebisty plac zabaw za domem.
3. Dopóki się nie wskakuje na wysokie przeszkody w trudnym terenie a ogarnia pracę sprzęgła to nie jest prosto zrobić sobie kuku chociaż oczywiście da się.
W związku z powyższym Afryka znalazła nowy dom a jej miejsce zastąpiła Montesa.

Nie znam się, nie jechałem na trialu 125 ale jechałem na Matjasowym dwupaku, on chyba ma więcej niż 125 i mnie się zdaje że przynajmniej tyle to tam musi być.
Do tego widziałem na trialach Panów słusznej masy i śmiem twierdzić że 125 może w niektórych przypadkach po prostu wkur..ć. Róznica w masie między 125 a 250 to niecałe 3 kg w przypadku takiego Gas Gas , pewnie podobnie ma Beta a i tak Montesa jest najcięższa. I kto wygrywa wszystko? Wiadomix.
Na mój chłopski rozum to nie ma co się pitolić tylko brać 250. Mnie nastraszyli że trial to taki dzikus, zaraz mnie poniesie, nakryje i zabije. Goowno prawda jak się podchodzi do tego z głową a nie jeb z gazu i strzał ze sprzęgła.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem