Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09.03.2021, 10:18   #24
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,764
Motocykl: DL1000A
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 1 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
dla ciekawości powiem Wam, że bardzo byłem zadowolony z tych zbiorniczków modelarskich 110ml - i przez całe te lata nie znalazłem NIC lepszego. Odpowietrzenie, dość odporny polietylen, szczelność, możliwość napełniania przez wężyk nawet pod owiewką.
kupiłem tego naprawdę khem..... parę tysięcy

chyba wykupiłem ostatecznie wszystko na rynku bo mój stały dostawca z niemiec, Jamara, w końcu napisał, że więcej nie będzie. NIGDY.
bo ludzie przesiadają się na elektryki. i chuj.

m
W tamtych latach latałem modelami, Jamara to była dobra firma. Jeszcze sprzed zalewu chińskiego. Te zbiorniczki były bardzo dobre.

15-20 lat temu latało się głównie spalinami, elektryki to była fanaberia - pakiety NiCD ważyły 1,5kg, silniki szczotkowe z przekładniami. Bez sensu. Później początki lipoli i bezszczotek - to był przełom. A potem stopniowo się trend odwracał.

Dziś 80% tycvh co latają to elektryki - czyste, bezproblemowe, moc do masy tak samo jak spalina przy mniejszych modelach, do 1,8m. Ale nie ma tego klimatu Z motocyklami też tak będzie.

Niemniej dźwięk wkręcającej się na 20% nitro Yamady 91 z popmką przyspieszającą to było coś jak...ducati

Wracając do olejarek - tak, to zawsze trochę brudzi. Ale ilość plusów przewyższa ten minus. No i olej z olejarki bierzesz i wycierasz, a ten ubity syf ze smaru w spreju jak się nabije wokół zębatki to masakra. Sam od paru lat jeździłem bez olejarki ale tylko po czarnym.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem