Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12.11.2020, 08:52   #728
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,037
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 15 godz 12 min 57 s
Domyślnie

Adam, z ciśnieniem nigdy w X-xie nie schodziłem poniżej 1.5 czyli raczej bezpiecznie dla obręczy. Nie Ja jeden na te X-xowe Behry narzekam bo na wszelkiej maści forach po modach przedniego zawieszenia, najwięcej jest postów o wymianie tychże obręczy. Paweł Król też opinię o nich wystawia mocno mizerną a zaznaczam, że moje koło jest/było praktycznie nowe jak pierwszy raz gdzieś w sierpniu je prostował. Na 100% moja nad-waga ma znaczenie i gdybym był 70-cio kilowym "kurczakiem" może byłoby inaczej ale też bez przesady, tak jak piszesz w AT, a sporo razem w tamtym czasie goniliśmy, nigdy nie musiałem niczego prostować, włącznie z jazdą na zupełnym flaku Mitasa E09 "z paskie" po marokańskich telewizorach - albo amelanium było wtedy amelanium a nie gównolitem albo ... Co do A60 to oznaczenie Exela, że niby fafnaście procent bardziej wytrzymałe od seryjnego ich produktu czyli np. Takasago a SM Pro to producent obręczy chyba z wyspy za kanałem, który ma ceny mocno konkurencyjne i ponoć produkty porównywalne a nawet jak sam twierdzi, bardziej od DiD-a czy Exela wytrzymałe. Problemem jest jednak uzyskanie jednoznacznej informacji jakie w końcu ta X-xowa obręcz ma mieć otwory i pod jaki zaplot W tym przypadku filozofia jest prosta - masz BMW, będziesz Pan zadowolony. Zaznaczam, że z X-xa jestem BARDZO zadowolony ale z jego kół już nieco mniej
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem