Cytat:
Napisał Emek
Wątek ma prawie 100 stron a i tak wiadomo że do jazdy 70/30 Pirelki MT90 biją całą resztę na łeb trakcją i trwałością. Blisko jest Motoz ADV ale obecnie mega drogi i słabo dostępny.
Jak coś schodzi po 5-7 kołach to szkoda tego rozważać chyba że to kostka i tylko w teren, to jeszcze ma jakiś sens.
|
Emek, tył jest dobry, przód wibruje, więc ja MT90 więcej nie założę. Nie każdy, zjeżdża opony w tym samym tempie. Mi schodzą dość szybko! Pamietam jak pisałem że przód pirelli Scorpion trial 2 zjechałem w 5tysi, to była dyskusja, że niemożliwe, ale tak było.
Ja od opony oczekuję trakcji i przewidywalnego zachowania w każdych warunkach. Trwałość opony nie jest dla mnie tak ważna, choć sama zmiana opon w mojej rzeczywistości to połowa ceny opony. Oczywiście przy wyjeździe w dzikie strony, są inne priorytety, ale w Europie z oponami nie ma problemu.
Trochę filozoficznie, ale co mi z zaoszczędzonej kasy z długowiecznej opony, jak albo się wyjebię albo opona zabierze mi cześć zabawy z jazdy?
Tym niemniej szanuję wybory innych i czytam co piszecie, bo w większości przypadków macie rację, bo wiedza wynika z doświadczenia