Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17.01.2020, 09:05   #8
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,955
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 11 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
Przyznam , ze trochę Was nie rozumiem
Po co ruszać coś co jest dobre
Mały remoncik glowica ( ktora jest szczelna)
wymiana tłoka z pierscieniami ( ktory ma dobre cisnienie
i nie bierze oleju ) na markowych czesciach i w dobrym warsztacie to minimum 2 tys zl
Bo wraz z przebiegiem zmienia się luz na tłoku i wtedy cylinder się odkształca. A Nicasilu się nie szlifuje, więc jak przeciągniesz przebieg to przyjdzie Ci regeneracja cylindra w tym nicasilu a to drogo i nie zawsze skutecznie.
Temat znany z bardziej wyczynowych silników - tam tez możesz zamiast po 200h zrobić na tłoku 700h, ale potem juz regeneracja lub nowy.
I kwestie zużycia oleju i sprężania nie są tu miarodajne.
Głowica - tylko przy okazji, bo koszt znikomy , a po co potem w sezonie znowu rozbierać silnik. 70 tys to w sam raz przebieg na nowe prowadnice wydechowe, w wiatrem chłodzonym silniku uszczelniacze na zaworach na pewno tez są już na wykończeniu.
ps. silnik Dominatora i XRL przy 70 tys zazwyczaj jest już po remoncie, jeśli jeździła w terenie, to przed następnym remontem
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem