Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16.12.2019, 09:31   #4
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
Domyślnie

Wyglada to inaczej. Tak w dostawczych i ciężarowych .
Nie w osobowych i motocyklach.
W motocyklach Vat zaplacisz podwójnie.
Raz w DE i raz u nas. Czytać forum czesciej a nie tylko gdy czegoś potrzebujecie. Temat był poruszany wielokrotnie

Żeby taki myk Ci wyszedł- niemiecki dealer musialby zarejestrować jako pojazd demonstracyjny i potrzymac pół roku
Trzeba też dac do skorygowania licznik by miał wiecej jak 6 tyś km

To o czym piszesz wystepuje w dostawczakach i ciężarowych
Masz mieć firme i zgloszony europejski nip w skarbowce.
Bierzesz papiery firmy i kupujesz auto w cenie netto w DE
Po przyjezdzie do Polski płacisz pelny wat 23 % do skarbowki , ktory w nastepnym lub nastepnych miesiacach mozesz sobie odliczyć.
Ja przerabialem auto dostawcze a znajomy motocykl.
Był zielony ze zlosci gdy musial ten VAT dwukrotnie zapłacić .
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 16.12.2019 o 09:49
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem