Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23.06.2009, 10:49   #8
samul
 
samul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,420
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
samul jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
Domyślnie



Po wymianie tarczy i klockow tarlo jak cholera. Okazalo sie, ze zakitowane byly szpilki, na ktorych zacisk powinien "plywac" (floating caliper on sie nazywa ). Winny byl zastygniety smar 50/50 z blotem. Nalezy ostroznie wybebeszyc elementy 10+17 oraz 11+16+21. Umyc w nafcie przesmarowac lekko wazelina albo silikonem i zlozyc.

Aha, jeszcze sprawdz, czy klocki "u dolu" ladnie wskoczyly w blaszke-sprezynke (poz.8), bo lubia przy zakladaniu zacisku wylezc.

powodzenia,
samul
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss

Ostatnio edytowane przez samul : 23.06.2009 o 10:51
samul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem