Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23.01.2019, 23:59   #42
Dario
 
Dario's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 734
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 1 godz 15 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dario Zobacz post
Koledzy. Pasowałoby wyjaśnić wyczerpująco ten temat ponieważ gra warta jest świeczki a dokładnie to 452,46 GBP, czyli coś ok. 2170 PLN, bo tyle kosztuje oryginalny akumulator ELIIY HY110 montowany w ATAS od 2018 roku.
I tutaj moje głowne pytanie.
Czy ten "nasz"akumulator mający na obudowie napis Li-ion nie jest w rzeczywistości akumulatorem typu LiFePo4 ?
Wbrew pozorom nie jest to głupie pytanie, ponieważ większość filmików (w tym filmik przytoczony w tym wątku) na YT o motocyklowych alumulatorach oznaczonych jako Li-ion pokazuje, że to w rzeczywistosci są to akumulatory LiFePo4 a to Li-ion to tylko skrótowe oznaczenie.
Chyba sam sobie odpowiem.
Poczytałem na stronie producenta naszego aku, firmy ELIIY w zakładce "technologia" znalazłem to info, które raczej wyjaśnia temat i potwierdza to co napisał kristoch powyżej
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Screenshot_2019-01-23-23-44-21.jpg (717.2 KB, 32 wyświetleń)
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem