Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.01.2019, 12:43   #158
Piterm123
 
Piterm123's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2017
Posty: 84
Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R
Piterm123 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
też będzie mi dane testować NAT z DCT bo taką nabyłem, ale bardziej z racji ciekawości tego rozwiązania niż świadomego wyboru bo już podczas pierwszej jazdy nie polubiliśmy się cóż może to tylko początki.

po 300km moje spostrzeżenia

- zmienia biegi w większości w innym momencie niż bym chciał
- jak jadę spokojnie to ciągle pcha się do 6 biegu chociaż obroty silnika są zbyt niskie (nawet <2000)
- nie redukuje biegu gdy jest nachylenie terenu
- redukuje w zakrętach
- nawet jak manualnie zredukuję bieg łopatką to i tak o chwili jest znowu ten sam pomimo, że jadę z tą samą prędkością np. chcąc coś wyprzedzić
- zamiast trybu D i 3x S wolałbym np 2xD i 2xS albo chociaż jeden w którym sam sobie kiedy ma zmieniąć biegi (np. prędkość/oborty)

Generalnie tryb D mam wrażenie, że jest zaprogramowany na zniszczenie sprzęgła/przeniesienia napędu i zakatowania silnika, operuje biegami na granicy szarpania jakby dodać 200-300 obrotów wyżej na zmianę biegów i byłoby ok.

tyle wad na razie
Ucz się dalej skrzyni 300 km to tyle co by odpalić moto
Piterm123 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem