Wątek: Będzie CRF450L
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17.10.2018, 10:59   #114
dejv667


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Niepruszewo
Posty: 83
Motocykl: nie mam AT jeszcze
dejv667 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 11 godz 19 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał apex Zobacz post
Tak dla jasności - CRF250L/Rally to zupełnie inna liga niż bmw gs310 czy v-strom 250. Hodna co prawda mocowo wypada gorzej ale jest bardziej off, a konkurencja ma sprzęty turystyczne - o małym skoku zawieszeń oraz mniejszych kołach.
Pytanie ile osób kupujących crf 250 rally korzysta z tego "bardziej off". Prawda jest taka, że od lat producenci lansują właśnie maszyny v-stroma jako turystyczne enduro i wbrew pozorom olbrzymiej części klientów wystarcza tyle tego enduro ile w owym v-stromie jest.
Z resztą prawda jest taka, że 30 cm skoku zawieszenia w czymś co ma 25 koni to fajny bajer - tylko po co? Żeby lecąc 150 po wydmach skakać? Na większości bocznych dróg poradzą sobie zawieszenia o mniejszym skoku. W ciężki teren czy na tor tego i tak nikt nie weźmie.

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka
dejv667 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem