Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.09.2018, 09:51   #46
adoado0


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
adoado0 jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
Domyślnie

"U mnie działał" - tak mówi mechanik uważający się za specjalistę?
Rozumiem, że na tym stwierdzeniu pojadę nim na wyprawę?
Takie rady możesz dać komuś kto pyta na forum, ale nie komuś komu oddałeś motocykl po swoim serwisie!

Człowieku, to było typowo ironiczne pytanie , bo jakbyś chociaż zerknął na zdjęcia tej roboty co odwaliłeś, to byś zobaczył, co jest przyczyną!

LUŹNE DYSZE w gaźnikach.
Czy Ty to widzisz?
Wkleję jeszcze raz - stan zastany po otwarciu gaźnika. Lużne dysze wolnych obrotów, luźne dysze główne.
TO jest ten serwis gaźników? Przypomnij mi ile za niego zapłaciłem, zanim siąde i wybiorę z maili, na piśmie wszystko przedstawię? Bo takiej sterty kłamstw jak wyżej napisałeś w punktach to nie czytałem długo:

1) gmole domowej roboty pogiete(...)

I Pisałem, że pogięte, będą przerabiane. Gmole nie są domowej roboty jakbyś nie zauważył, a zgięte.

2) 10. przednie lagi i polki krzywe

Dziwne, dzwonię do Ciebie - jak lagi? Wyprostowane? Odpowiadasz:
"Eee, to jednak nie jest krzywe, albo tak mało, że maszyna w tym zakładzie tego nie wychwyci (SIC!). Składam jak jest, jest dobrze."

Gość widzi okiem, że krzywe, ale maszyna w specjalistycznym zakładzie nie wychwyci, że krzywe? Ktoś może mi wyjaśnić

3) 12. wyjmuje silnik i wysylam cylindry, glowice i tloki do kolegi bo wiem ze nie chce brac odpowiedzialnosci za ta prace

Ile masz lat? Dlaczego mnei tygodniami zwodziłęś, że czekasz na termin pracy? Wstyd Ci było wziać odpowiedzialność, ale pieniądze już nie? Też chcę taką pracę, gdzie za nic nie odpowiadam.

4) 13. jeden ze sworzni tloka zatarty. sugeruje wymiane tloka i obu sworzni. kolega stwierdza ze umyl nafta i jest ok

Słucham?! A dodałeś, że Ci się zsunął ten młotek przy wibijaniu sworznia i uderzyłeś w tłok? Czy zapomniałeś o tym dodać?

4) 14. przez dwa miesiace nie dostaje czesci do zlozenia silnika z powrotem

Przez dwa miesiące to ja ciebie pytałem co z ramą! Co tydzień słyszałem "no cisnę gościa"

5) serwisowka podaje 0,22-0,32 luz pierscienia. tu fachowcy zaproponowali 0,6. na zdjeciu

I ty złożyłeś to, na moją prośbe o weryfikację powiedziałeś, że jest ok? W kogo to uderza? We mnie? Czy w Ciebie?
Na piśmie mam , że proszę Cię o weryfikację bo tym ludziom nie ufałem.


6) 8. wydech zespawany na sztywno

Co to znaczy? W którym miejscu? Wrzucałeś radośnie fotki w internet, ale mnie nie miałeś czasu o niczym informować?

7) 18. 50km po lesie i asfalcie. myjnia i w dniu odbioru przez kuriera wjezdzam palacym motocyklem na lawete na co mam swiadka - kuriera.

Rozumiem, że mam kuriera pytać czemu motocykl nie działa?


8) 20. wymiana linki sprzegla - zalozylem Twoj zapas - stara byla zupelnie postrzepiona

Brawo, w końcu się przyznałeś, żę wziałeś linkę, którą miałem na zapas, ale nowej już nie położyłeś

9) 13. inspekcja kosza sprzeglowego

PROSIŁEM, kosz był regenerowany (czemu tutaj też obleg w moją stronę nie rzuczasz?), ale prawdopodobnie jakieś łożysko do zmiany bo hałasuje strasznie jak się naciśnie klamkę - nie wiem czy tam łożysko oporowe wysprzęglika jest - brzmiało jak ono.
Na mailu mam, że zajmie się tym - hałąsuje jak wcześniej.
Czego inspekcję dokładnie zrobiłeś?

8) 18. remont gory silnika

Jak to ty? Mówisz że to ja zjebałem bo, cytuję, :"bo wiem ze nie chce brac odpowiedzialnosci za ta prace"

9) 10. serwis gaznikow - mycie i synchro.

Czy ty człowieku widzisz zdjęcie z pierwszej strony i odniesiesz się w końcu do tego czy nie? Zapomniało się dyszy dokręcić? Jakiejkolwiek?


Dalej:

"po odebraniu przez kolege motocykla zaczalem dostawac sms-y i telefony bo:

- nie ma iskry ale zapala na chwile
- bo dysza wpadla do gaznika (?)
- bo airbox zle zalozony itd itp w zaleznosci od humoru kolegi.
- bo za mocno dokrecilem owiewki i cytuje: po cholerę śruby już zmęczone tak
dokręcać? Na wyprawie nigdy bym tego nie odkręcił tanimi narzędziami i inne kwiatki

"

Chłopie, ja to robiłem u OBCYCH ludzi, bez SWOICH narzędzi, bo przyjechałem pociągiem.
Czy ty to jesteś w stanie zrozumieć? Diagnozy na szybko. Motocykl miał być jezdzący!

PATRZ, dlatego motocykl nie palił (w ogóle) - bo jak teraz pali to woła o pomstę do nieba.
Dodałeś, że motocykl jak przyjechał do Ciebie w tym totalnie AGONALNYM stanie, ale czy napisałeś, że :

- idealnie trzymał wolne obroty?
- palił na dotyk zimny/ciepły?
- napięcie ładowania było książkowe i stabilne?
- NIE KOPICIŁ grama, nawet przy pełnym otwarciu przepustnicy?
- nie dusił się/wkręcał żwawo, szybko schodził z obrotów?

Nie, nie napisałeś, bo jakbyś miał to skonfrontować z tym co jest, to byś sam się za głowę złapał.
Wolisz napisać, że puszczała uszczelka pokrywy, że po 10 tysiącach kilometrów, w tym wielu walkach z totalntymi bezdrożami było:
- poobdzierane wszystko i ujebane,
- luźne kable
- brudny silnik
- pogięte gmole

To robi wrażenie przecież na ludziach z forum, nie?
To można pokazać i wyśmiać klienta.

Widzisz to zdjęcie? To gaźnik po twoim serwisie!
Dobra, wymagam za dużo - widzisz tę dyszę luźną? Kto robił serwis gaźników? Ja, ludzie od pierścieni? Czy szklarz z naprzeciwka?
Przypomnisz mi ile serwis gaźników u ciebie? 200 PLN?'

A widzisz zdjęcie zacisku na pierwszej stronie? Tak, ten zacisk jest po serwisie u ciebie.
Prowadnica skorodowała podczas transportu?
Najbardziej durny poradnik serwisu zacisku mówi by przeczyścić prowadnicę i ją przesmarować.
Po co skoro można tylko wziąć wodą umyć? I tak będzie hamować?
I dodatkowo pokazać gawiedzi na forum zacisk sprzed wyjęcia totalnie brudny? Ten brudny nie jest czysty, więc wygląda gorzej? Tak, po umyciu jest lepiej? Jest. 200 PLN, następny klient, proszę.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_20180831_144630.jpg (958.6 KB, 41 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez adoado0 : 08.09.2018 o 13:01
adoado0 jest offline